last day Kak MIRA~

16 April 2010,Jumaat..
makan besar punya..
hari nie hari last kak mira kat PNB...
(kakak praktikal dekat department chik+wawa...)
aku sorang je dak PNBi yang soSat kat situ..hee
almaklum la...aku akan ada dimana2 saja chik+wawa berada..hehee;)

(3 budak kechik~chik,wawa,akin..eh2..aku kechik gak kan?..hee;)
sob3~
pasnie xada lagi la pOrt lepak kitaorang nak bergOsip2..
coz slalo kitaorang pagi2 suke kacau2 kak mira wat kerja..
dengan melepak ditempatnya..hehee
almaklum..tempat paling strategik la katekan..hee~
(aish.nmpk sgt aku slalu merayap..sampai ke department dorang..ngeh3~;)

sO sempena hari last kak mira..
for the last time...kitaorang makan besar kat luar...
kat kedai mana ntah..tapi memang sOdap la..konyang2~
mangsanya yang teranaiya..ofcoz la en. hassan, kak MAS(berbaju biru)..ehem2~
tak lama la nie kita makan nasi minyak kak mas..hee;d

anyway All the BEST tuk kak MIRA...
chaiyOk!!!^_^

(kak mira,berdiri paling kiri..berbaju brown2 gitu~;)

(one mOre time..snap~!!!;)
nOtahati: wah.kejap nya dah sampai bulan 4...
lagi 2bulan je eden praktikal..
nanti mesti rindu2an~~;)

*en. Hassan: kereta kesayangan KAk MAs(permenant staff kat PNB)
Blogger Templates

Comments

saya_arief said…
nampak cam xabes je kowang makan.
2 la, len kali kene jemput aku bab makan2 ni.
Akin Amar said…
arief: aish.xabis?..
muskil2..licin beb kteowg tibai..hehehee;)

Popular Posts