~PC FAir mencari 'chit2'~

yup.semalam..19 April10..
secara tak sengaja..aku terikut cik syafinaz g pc fair gan kakak2 dia yang tersayang..
sO dengan secara tak sengaja gak...
aku terbeli 'chit2' nie...
'chit2' tu ape ek?..bukan chik a.k.a ruhana..tp
alarh...external hard disk lorh...hahaa
ini dia..tadaa~~

'chit2' bersama kimbum ku yg tersayang..hee~
suke benOr kimbum dah ade geng baru..ngeh3~
memang lame dah kowt nak beli..
tapi saya terlupa mahu beli 1bende nie..cover tuk 'chit2' sy nie la..
camne ek?..dh belek2 tapi lupe mahu beli..huhuu~~

dimana ada akin,disitu ada kamera..hee;)
aku dengan cik syafinaz..
white black gitu nyah..auwww~~hahaaa shenget!

kakak pin gan kawannya..
pink2 colour gitu..hehee;)

nOtahati: thanx pin banje saya mcD..
thanx to mak+ayah kamO jugak yang nak banje saya makan tapi saya sudah kenyang bangat.. almaklum diet...;)

nOtahati: huhuu~ kitaorang xjadi mahu g ict,shah alam..hujan..waa~
teringin gak nak pergi...utk tahu ape keistimewaannya ek???~

nOtahati: saya blk kul 11mlm..wah,dasat..nasib mak tak marah..hee
sorry mak..;)
Blogger Templates

Comments

Anonymous said…
cdg nk g usha pc fair smlm.tp x smpt dgn jln jemnya
Akin Amar said…
anak perak..thu xper..tp hari nie last..still leh g lg la..:)
Nadiah Arisya said…
weyh, adi keje kat situ plak..xkn xnmpk kot??
kejam!
Akin Amar said…
adi: aish..yeker?..xnmpk pon nyah...
mane la mak thu..u xckp..hee ;)
Nadiah Arisya said…
adi kat hall 4.
jge kiosk.
jd bdk kiosk

Popular Posts