11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Sunday, April 04, 2010

Perlu ke nOta cinta di penjuru blOg(iv)?!~


masa berlalu begitu pantas..
kawan bagi tahu alia..
yang peluang datang hanya sekali...
so alia buat keputusan..untuk berterus terang dengan ali..
walaupun itu memang kerja gila..
(gila kau,girls luah perasaan kat boy!!ingat ini cerita jepun ke?..alih2 kena reject nanti karang..naya je..~)
tapi itu keputusan alia..
biar la apa nak jadi pun..alia redha.

dikeheningan malam,alia hantar msg kat ali..
alia luahkan apa yang dia rasa..
pada malam yang sama jugak..
teruna A luah perasaan kat alia..
alia tiba2 tersepit..
(*teruna A,kawan sekolah alia..)

alia kembali keliru..
adakah alia perlu memilih teruna A..iaitu cinta yang pasti..
@Ali..cinta yan samar dan tidak pasti..
alia tersepit...antara pasti&tidak!!
akhirnya alia buat keputusan untuk...
pilih Ali..biar apa pun keputusan Ali..alia terima..
tapi alia tidak buang teruna A..sebaliknya..
alia minta sedikit masa...

finally..alia dapat feedback dari ali..
keputusannya mendukacitakan bila...
ali seolah2....
huu rupa2nya tiada lagi cinta di hati ali...
ok...apa alia perlu buat?..
adakah alia perlu terus mengharap cinta ali?..
@ bersama cinta baru,cinta si teruna A?~

nampaknya..alia telah buat percaturan yang salah..
tapi alia memang suda bersedia dengan sebarang kemungkinan..

kawan kata..teruna A memang baik...
alia akui...teruna A memang baik..
kata kawan lagi..teruna A nOt bad..goOd lOoking..
ye..alia memang mencari si hensem yan baik!!
(kata2 yang hanya untuk sedapkan hati~padahal..rupa bukan segalanya bagi alia..;)

alia ingat pesan kawan...peluang hanya datang sekali..
tapi nampaknya..alia dah cuba yang terbaik..
mungkin ali tak nampak alia lagi..
mungkin kerna sudah ada sinar baru dimata ali...
alia cuma harap semoga ali berbahagia...
alia tumpang bahagia..(redha~ je..)

kerna..mungkin masih ada sinar baru buat alia disini..;)

nOtahati: adeh!!!ending macam sedih je kan??~~
tak apa..sekurang2 si alia nie lega sikit..lepas dah luahkan semua nya..=)

nOtahati: thanx utk kawan2..korang sumber inspirasi akin(cet.cerita merepek2 je aq nie kan..hee;) tapi macam nak tukar tajuk nya...'cerita cinta mereka~'hee suke suki je aku nie kan..layan je..;d

nOtahati: kawan2..sapa2 yang tak tahu cerita keratan lepas2..
yang telah korang cicirkan..

leh klik2 link bwh nie k..;)
[keratan(i)]

[keratan(ii)]

[keratan(iii)]
Blogger Templates

8 comments:

Mr Rulez said...

elOw..alia jgn cedey2..alia stil young dan byk ag hendak dtempuh..chenta 2 biler pun boleh..yg penting pelajaran dan harapan mak & ayah dlu..;)

akiN aMar said...

mr rulez: tq mr rulez 4ur komen..:)
i think so...mungkin alia terleka..
dan lupa pada yang lain..;)

tq sO much..
u buat i teringat pada sesuatu..
iaitu..cinta lah pada yang 1...
iaitu..Allah yang Esa..
kemudian..cinta kepada ibubapa..=)

Mr Rulez said...

2lar..chenta buat kiter lalai dan luper..so,jgn bermain ngn chenta yg tak pasti..hehe
peace!!!!

w i e t o n l y said...

oit..spe teruna A 2?

akiN aMar said...

mr. rulez: yup.btol3~...
sO kesimpulannya..
tak yah bercinta..
rase dah sampai mase nak kawen suro je mak cari kan..hee;)

wiet: jeng3~ name pown teruna A...
ofcoz la dier teruna A..saje bagi kamO belit2..hee;) teka la kalau anda bijak laksana...??!~hee
itu hanya watak la wiet...
ngekngok tol wiet nie..nghee;d

w i e t o n l y said...

ye la 2 ekin

Anonymous said...

hyE aKin..ermm bLey x smpaiKn kt aLia..cKp ngn dyE..
cintaiLah org yg bNar2 cintakn kTe..
kaLu sOaLan dh ad jwpn..bwt pe ktE nK cri jwpN ag..itu lBey bEttEr drpd pSOalaN tnPe jwpN..
smpai bLe hruS ktE tnggu..tnGu..daN tnggu..
tp egt jwpN yg da ad x smstinyE tEpat..!!!

akiN aMar said...

tO kamO yg xdiketahui gerangannya:

tq atas nasihat anda...
saya sgt hargainya..

t insyaAllah sy sampaikan kat alia k..:)