secret resipi..nyam2~


agak2..ade cam muke mintak penampO x ek?..hee
(muke pOyo je nieh..:)

pOsto..pOsto..
huhuu~~pOst lambat lagi...
hee xde mOod la kawan2..
mOod aku sejak kebelakangan nie asyik ke laut jer..
asyik nak skOdeng2 blog orang tapi xde mOod sgt plak.. ntah la labu..huu~
yang tersempat je aku skOdeng,..yang lain nanti yer saya usha2 blog kawan2..:)

pada 04April 2010,Ahad...
Sekali lagi aku keluar dengan pin(cikpin@Syafinaz Hamdan)..
minggu nie..aku ajak die terjah ke secret resipi...
and lastly,kteorang ke SUNWAY PYRAMID..
alang2 tu pin ajak aku teman dia main icekating..
sO layan je~~~hee

WELCOME to the club...
eh2,silap..
to the SECRET RESIPI...^_^

tadaa~
ini air yang dipilih berjam2 gak la..hahaa
ice blanded mOcha...
(ape ntah namenyer..hentam saje..hee;)

tilik punyer tilik menu secret resipi..
finally aku jumpe gak idaman kalbu!..
spagetti bol2 daging..
wah!nyam2~
aku suke bol2(bebola) dier..hee;)

dalam kekeliruan...
akhirnya..pin lak pilih ini mende..
ape ntah namenyer..aku lupe plak..
almaklum sy org kampung..
xtahu mende2 cam nie..hee
ops.terpOyos lak aq nie..ngeh3~;)

hahaaa shakai nya aku!!
penuh nikmat tak agak2 nya aku makan?..hee
(terasa malu plak tetibe~~hee;) ^_^

cikpin..makan penuh kegembiraan..
excited nie..hee;)

peace!!!icekating time!!
kali nie syOk sikit..
sebab syafinaz dah pandai main icekating!!!
yeah!!!tepuk tangan tuk syafinaz..hee;)
Almaklum la..tgk la..sifunya pown aku kan..hee
bagus2 syafinaz..teruskan usaha anda..=)

nOtahati : Sayang.Sayang.Sayang...:)

nOtahati: yeah!!finally saya berjaya tukar gLOve(pink+hijau)..
Selamat Tinggal gLove lame..
tapi saya sayang gLOve lame saya..huu;(
Blogger Templates

Comments

Popular Posts