triple mOngok!!!!~

mOngok!
mOngOk!
mOngok!
mOngok nya aku nie...
kenapa ek aku tak perasan selama nie...
patut nya memang aku dah agak dah dari awal!!!
adeh.shakai tOL!!!!
patut la reaksi kau macam pelik...
sebab kau memang pelik..
kata2 kau mmg tak boleh pakai...
memang mOngok la senang cerita...
tapi aku cOol beb...
sebab kata kawan kita kena cOol...
walau apa2 pOwn yang terjadi...

ah.persetan kan semua itu...
masa untuk aku sakit hati dah lepas...
sekarang masa untuk aku bergumbira...
lantak kau la..ade aku kisah???~huu

(ini dikala zaman remaja..sekarang aku dah tua..wawaaa~~;)
cOmel lak klu tgk lame2..hee pasan sengsorang lak aku nie..ngeh3~
rindu sama TEKNIK SEPANG!!!!

nOtahati: sure2..pasnie ade yang rOger aku, tanya ape kes??~ hehee aku saje nak wat drama mOngok the series kat sini jap memalam buta nieh..hee aku shengal!!!;d

nOtahati: makin lama makin banyak pengskOdeng blOg aku yer...hehee apa2 pOn terima kasih daun keladi,kalau sudi selalu2 la datang lagi...hee;)
Blogger Templates

Comments

Popular Posts