..apa jadi bila duit bertukar tangan??~

hari2 aku kini sepi tanpa facebOok..ngee~
tapi otak aku kOsong,ringan je rasa..
cam lalang pown ade...ok ambk mOod..gua nak cter nie..hee;d

hari nie..hari mmg la sangat kibut..buktinya..

tgk la meja aku..
hari2 tanpa kak Zira nie mmg sangat sibuk..
tapi klu akak nie ade..xde keje plak..adOyaiii
saje dorang nak buli aku nie kan3??..kui3~

~cube teka..nie gelung ape???~hee;D

skunk, abg acap seolah2 lebih berhati2 gan aku..
after tragedi awal mei hari tu..
kes pe ek?kes aq tOuching gan dier la..
aish.bape kali nak cakap..se-macho2 gua dlm hati ada taman taw..
dah la gua nie mmg sensetap ckit semenjak 2menjak nie..hee
padahal hal kechik je..2la psl..mOngok la aq nie..
ade ke bleh tOuching2 gan penyelia?..hua3~

ok.blk pada mOod nOrmal..
kerja yang bertimbum ku biarkan ke tepi..
ku kemas kasi clear sblom balik..
hari nie kepulanganku agak lewat sedikit..
sO tidak kelihatan kelibat si 'kechik'..

yg slalo aku skodeng dr jauh..hee;)

tp ptg nie..sebelum gerak pulang...
aku menjalankan operasi mengskodeng minyak mOtor dulu..
(gua kan rempit berhemah beb..hee;)
mane idaknya..adeq aku nie dah pandai guna mOtor xpandai2 nak isi blk plak tu..
nsb pagi td ader ckit..klu x,mmg aq dah mengamuk 1umah...
arghhhhhh!!!!(haha gimik jer nie..ngee~;)

sO alkisahnya..kat stesen minyak..
dlm terkopoh2..alarh2 cik kiah gitu..
aq g la bayar duit minyak...
'deq,nO.12...rm4 ye...',sambil hulur rm10..(ceh.poyos jer..hee;)
alih2..kire nyer kire..dier bg aku rm4..dgn penuh muke xde perasaan..
belum sempat duit bertukar tanagn...
eh2...rm4?..sorry kak...sambil gelak cOver malu gan aq...
bahahhakx mcm nak gelak guling2 jer..
kau mengelamun yer deq?..kui3~;d

tetibe teringat beberapa peristiwa lampau..ececeh..
saje nak ingat2 blk..hee
time aq pergi blk keje gan chik dulu...
dkt stesen minyak shell yg same..

situasi1:
after isi minyak...
after chik naik motor..aku pun ape lg..pecut~~
tetibe...siyes,rase cam xkena...sO
aq pon toleh la belakang..
eh2 chik xnaik lg..kui3~
ape yg aq khayalkan pown xtaw la labu~~hee;)

situasi 2:
chik g byr duit minyak..
aq pon setia menanti..
aish.lame benOr bdk nie nak byr..
buat minyak ke beli minyak nie..kui3~
rupO2nyer..acik yg jage kaunter..xpasan chik kat sblah..
leh lak terkezut mezut ble nmpk chik kat sblah..
aq siyes bantai gelak..bahahahkx klakar kau nuk!!!
tu ler..kechik sgt sampai org xpasan ko kat tepi...hehehhee;)

nOtahati: nie entry yg aq nak pOst semalam
06Mei10..tp alih2 leh lak tertido depan laptOp..kui3~sO aq nak pOst gak rinie..hee;)
Blogger Templates

Comments

Popular Posts