hAppy birtHday TYQA~

040590
baby,HapPy bIrthday...^_^
tak tahu la nak cakap ape..
i just hOpe u bahagia bersama si dia(hafiz)..
klu hafiz wat pape kat ko,sakitkan atie ko ke repOrt je kat aq k..
t aku belasah dia k..hee:)

syg kau TYQA!!!!!
Friendship Forever and ever k!!!

tyqa..kawan sepermainan dgn aku..
dari start aku pindah gOmbak..
..darjah 2(1998) sampai sekarang...2010
byk suka duka dan perkara2 pelik yg kitaorang wat tOgether2..
mmg sgt pelikkan dulu2 tyqa?..hee ;d
kitaorang wat pOrt lepak sesama...(kat umah org lak 2..hee;)
kitaorang bela anak itik sesama..
kitaorang main kejar2 gan anak ayam sesama...(reben ayam bpk aq~)
gadO sesama..main tarik2 tudung..xde koje..hee;d
bela anak ikan...sume xidOp lame kOwt..ngee~
time blk skola..kitaorang slalo lari cepat2 bila nampak 'bpk' angsa kat lorong nak blk umah..
klakar2 jer..aish.nmpk sgt kitaorang byk main gan haiwan2 kan..
almaklum..kami duk kawasan kampung..Kampung Nakhoda,Batu Caves..
tp sekarang..ssh nak dapat haiwan2 tu dgn mudah..reben ayam bpk aq pon dah xde..
dulu sume tu kami usha sendiri taw...hee ^_^

bila aku marah kau tanda aku sayang..^_^
nway tq tyqa...sOmetimes ko suppOrt aq yg ngengOk nie..
bg pendapat2 ckit2 dulu..
time aq ade prOblem gan abg syg aq dulu..
skunk pon..aq thu..ko still hOpe aq gan dia kan..
kami xde jOodoh la yunk...ntah la~

time nie,aku teman tyqa pergi interview kerja..
sampai keramat deh.
demi ko xde hal la....syg kau!

nie lak time tyqa n si gadis teman aku..drive~;)
kiteorang jalan2 KL,lepak2 kat Taman Layang2..
and lastly, buka puasa tOgether2...
(bulan2 puasa sempat g merayap2 kan aq..hee;)

sebelum tu,aku saje nak tayang gambar nie..
gambar TYQA dibuli oleh KING KONG!!bahahahakx
tq..tlng aku kopek kelapa belakang umah..hee;)

SAYANG TYQA SELAMANYA!!!~

nOtahati: bulan nie..banyak nya besday kawan2..Happy Birthday semua..;)

nOtahatI: xlupe HAPPY BIRTHDAY tuk ADIE gak!!!^_^
Blogger Templates
Blogger Templates

Comments

Popular Posts