11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, May 04, 2010

kenapa hidup ini semakin sukar?

Dalam gelap pagi...
dengan penuh keterujaan pagi, aku bersiap utk ke kerja...
harapanku seperti hari2 sebelum inie..
semoga hari ni lebih baik dari semalam..=)

dalam sejuk pagi, aku meredah jalan..
yang semakin sesak dengan kenderaan2..
tak kurang juga trak2...yang sudah mula bergerak menjalankan tugas masing2..

rasanya hari ni, aku lebih rilex...
tapi itulah kata org...panas tak selalunya sampai ke ptg..
rupa2 hujan di tengahari..

dalam ketawa..ada tangis...
dalam menangis ada ketawa..
dia kini milik orang..
kawan sedih...aku 2x kali sedih..
kerna bila kawan sedih,aku turut sama merasa kesedihan itu..
xpe kawan,kau masih punya banyak peluang...
kerna ku syg kamO~

xkurang juga.kata2 pakcik A buat kan aku tersentap seketika!
ape salah aku?!..jika benar aku salah tegurlah aku..
kerna aku insan biasa yang tak pernah lari dari buat silap...
kata kakak 'pakcik A' tu mmg macam tu,nak angin ribut taufan tanpa sebab...
..ntah la, tp kini aku semakin sensitif...

bila saat waktu sudah menghampiri masanya,
aku sekali lagi diuji..
dalam sesak petang...
aku terkapai2 seketika..
bunyi mOtor yg suram2 kukus buat kan hati aku berdebar..
tup3~ mati tgh jalan.shaqai tol!!
nasib masih ada lagi yang prihatin..
terima kasih pakcik2 yg sudi menOlong...
jasamu takkan ku lupa sampai bila2..

hari nie,org tlng kita..
aku harap,esok aku boleh tlng org pula...
apa2 pun hidup mesti diteruskan..
jangan pernah knal erti putus asa akin!!!smile~~^_^

nOtahati: janji 3sahabat bakal menyusul~ ;)

nOtahati: nenek sy dtng umah rie2..time aq nak g keja..so kiss2 muahx2 la pipi dia...risau lak dier gincu aku melekat kat pipi nyer...haha kelakar je nenek aq sowang nie..hee;) SYG TOK ESAH!!!SYG TOK LEMAN!!^_^
Blogger Templates

No comments: