aku memang hipOkrit!!!

hurm,aku nie agak2 nya pendegar yg baik ke x ek?...
ntah la...ada org ckp aku boleh menjadi pendengar yg baik..
dan ada gak yg ckp aku bukan seorang pendegar yg baik..huu

mungkin bergantung pada situasi dan org kut..
ntah.orang lain saja yang bisa menilai kita..

-->abah..(selaku kaunselor terbaik aq) slalo ckp..aq nie kadang2 xleh dengar pendapat org..
hurm,klu kena caranya insyaAllah aku terima..n aku paling xsuke org melenting dgn aq..
aku xsuka org pakse aq...aku tak suka orang tanya soklan yg aku akan jawab dgn jawapan yang sama,aku tak suka org kritik aq(kritikan yg sgt xmembina~)-->tp benda2 nie la yg slalo org kat sekeliling aku buat..huu
adakah salah aku buat dorang tak paham apa yang aku tak suka???
ke aku selamanya kena buat benda yg aku tak suka..
untuk biar orang lain suka..
dan aku selamanya akan sentiasa menggembirakan orang..
selalu perlu jaga hati orang..
seolah2 aku nie sorang memang tak ada hati..
dan hati aku tak perlu di jaga..huhuux

aku xpernah harap apa2 pown benda yang aku buat..
cuma kadang2 aku just harap orang paham situasi...
n xbuat benda yg aku tak suka..huhuhuu~

kadang2 bila orang nampak buruk kita je..
orang takkan pernah nampak baik kita. ok full stop.

ntah..but sOrry..
makin lama..aku makin buhsan..
kadang2 rasa hipOkrit sangat..
k daaa nyte.

nOtahati: habis la..klu atie aku dah tersembur keluar..ngee~ abaikan k..=.=
sOrry.sOrry.sOrry.
Blogger Templates

Comments

♥farra♥ said…
sabar akin.. kadang2 owg xleh terima care kite.. biar kn pe yg owg len nk ckp sal kite..
akiN aMar said…
2la farra...
pape pown idup mst hepy kan..
kte enjOy!!hee;)

Popular Posts