kaMsis oOh kamSis..

Alhamdulillah...
bersyukur sgt2 bile tahu dapat asrama beb..
almaklum, kos duk luar mahal lorh..
xmampu eden menaggung nyer..ngee~;)

aku sebilik gan dak kechik mane ntah..putih2...kechik2..cumill2...
tentt~~~hahaa gan efa lorh..
dOrmate aq sem lps2..yea!!!
(mmg merancang pown..hehee;)

after sampai je,aku terus gan sepantas kilat g pejabat warden daftar...
ok.sorry kwn2 i lambat..
mak i suro mkn dulu sebelum gerak...
i xmampu nak hampakan harapan seorang ibu..
-->sambil wat muke kesian..;(
..(olrait!dorang tak tertipu gan alasan i..haha;d)

ok berbalik pada cerita tadi..
kami dapat bilik sebelah2 yea!!
kami?..yup.
aku gan efa, chik gan piqa, teare gan adi..yea!!!haha

after 2,trus angkut barang n g bilik..
siyes bersepah..
dah mcm omputih jer...
msk bilik pkai selipar..
berhabuk tahap gaban 2..
hitam tapak kaki mak nyah..
auww~terlebih sudah..hahaa
(..dah datang dah ke-nyah-an aku nie..kui3~;)
-->siyes bilik bersepah time nie!~~heheheee;d

after tu,ape lagi..
sesi mencuci dan menyental lantai supaya berkilat..
suci dan murni..hehe;d

dasatnyer dak sowang nie..semangat!!haha

dan finally...sila bersimpati gan aku..
kenapa ek?..
sbb...sy kena tidur di lantai...sOb3~
ini bukti!dan sila percaya~~^_^

dan efa lak bersenang lenang duk kat katil mewah ini..
dOuble deker lg 2...(teringat lak kopok ape ntah 2..yg dOuble deker 2..hehe ape2 je la~;d)
-->nie katil efa sebelum dikemas..;d

huhuu -->sbb sem lepas pown aq kena duk atas..
sO aku malas..sbb dak kechik sorang tu nak sgt duk bwh gak..
xkesian langsung gan aku..
aku dah la xde pakwe..sob3~(ape kena mengena ntah..haha shengal!;)
-->resultnya,aku mls nak duk atas...
..dan ku tarik tilam ke bawah...ngeh3~;d
bijak2!!!^_^

nOtahati : tak sabarnya nak mule klas sok...yea!!!
-->arghhh!!!pinggang mak cam nak patah je..efa kejam!buli aku lipat plastik giant yg berdozen utk di sumbatkan ke bawah katil dier~..;d
-->buli balik!!!aq balas dendam gan mencampakkan ubat gigi cOlgate secara tidak sengaja kat dier..hahahaaa(gelak kejam~);p

mOralnya: akin amar SHENGAL!!!!;p
Blogger Templates

Comments

Pinky Pixie said…
sikit je brang kamu? hehe
kalo sy dok hstel, mcm pndah uma taw.. sume nk bwak.. hehe
Syafrizal said…
kena la rajin ye hehe
basuh jangan tak basuh...
akiN aMar said…
cik pinky: hehee biase la..bersederhana namenyer 2..hee;D

syafrizal: heheee;D

Popular Posts