11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Sunday, July 11, 2010

inikah nilai seorang sahabat?..

arghhhh~ntah la beb..
tapi siyes aku sedih bila berbicara tentang sahabat..
ntah la weyh,xtahu la mane silapnya..
atau aku je terperasan..
tapi sorry bebyk utk ko yg bernama sahabat andai aku ade wat silap ape2..
kita manusia biase tak lari buat silap..
andai kate kesilapan kau yg lepas aku leh maafkan..
kenapa kesilapan yg aku rase terdapat sedikit salah faham disitu..
ko xleh maafkan kan?..

aku tak suka cari gaduh..
aku taknak cari silap ko utk menyakinkan yg aku tak bersalah sepenuhnya..
aku tahu aku mmg salah..
tapi tak boleh ke kau mintak penjelasan sebelum ko menghukum..??
ah.mmg susah klu kite tak tahu mane silap kte kan?..
tp andaian aku..ko terasa kerna 1perkara..
dan instinct aku mengatakan..terdapat org ketiga dlm perkara nie..

siyes.bape juta kali aku nak cakap..
aku tak suka org yg mulut bau longkang..
busuk weyh!!!!
depan baik..belakang macam @#$%^&*
(ok aq xpandai mencarut..ini sekadar huruf yg menggambarkan perasaan aku~)

pesanan utk si mulut busuk!: tetibe kan, aku baru tahu sape kau di sebalik ke polosan kau itu.
dan kau telah buat aku hangin..tapi aku xnak judge ko dgn ape yg org ckp..tp ntah la..sorry klu aku salah menilai ko.tp klu betul ko xbkn cam nie ko xkan terasa gan kate2 aku.

..aq,sahabat yg sentiasa cuba menjaga hati mereka yg bernama sahabat..
~>jogging&bersukan je la yg leh wat aq rilex..
(nie gambar poyo kat extrem park,shah alam~)
Blogger Templates

2 comments:

Pinky Pixie said...

woah, cik akin rawk la.. hehe..
jgn sedey2 ya.. setle cara baik ok. =)

akiN aMar said...

cik pinky: hee ok..tq dear..;)