hari yang penuh suka duka..

ntah kenapa..
hari nie..siyes,aku bangun2 tidur..
terasa tersangatlah buhsan..
so dengan kebuhsanan yg luar biase..
aq seawal pagi2 buta,dah kacau cik techik..
dgn mengagahkan diri msg dier..
rupe2 nyer..dier juga seperti aq..

so ape lg..
kteowg wat keputusan nak g tgk wayang..
kat SELAYANG CAPITAL..
alih2,tak jadi..
coz xde cerita best.

sO gerak la g SELAYANG MALL plak..
ape lagi..time tOo shOpping!!!
ops silap..jalan-jalan la..hee
tp siyes,tetibe..
ketagih nak shopping lak!tangan dah gatal2 kowt..
arghhh!!!!ngeriii~~~

jalan pnyer jln..
tibe2 timbul 1 idea..
badan pown rase shengal2..so...
ini lah yg telah terjadi..tadaaa~~hehee

hahaa geli geleman aq kena urut..
tapi best..
firstime try nie..hehee;D
**ini namenyer kerusi urut!
RM1 utk 3minit..terima kasih!..ngee;)

chik maintain..
steady..tp tergeliat2 gak dier..hee
cume kaki agak tidak kesampaian..tentt~
hee graw chik,jgn mare..
t kawen atuk tua..;)

after that tak semena2...
tersinggah ini tempat plak..
ayoyo!!..1 lagi benda baru..
firstime jejak SUSHI KING!!!
giler old school kan aq?..hee
biase la,mak kan dtng dr zaman hang tuah nyah..hee;D

chik..
ko kena lebih praktis care2 pegang chopstik..
blaja gan tok guru akin nie..hehee^_^

mcm aku nie..hee;D
poyos saje!

after that lagi,
sekali berapa banyak after that daa..hehehee;)
pusing punyer pusing..
jalan punya jalan..
tetibe..aku terpandang satu kedai...
OMG!!!!chik...so beautiful..so cute..
memang aku tersenyum habis la..
barang2 kat kedai nie mmg sume cute2..
arghh!!!mak rase cam nak beli semua jer nyah...
chik pown excited..
cutiest shop!aku pasti akan datang lagi..

bunyi cam firstime lak aq jejak selayang mall kan?..hee
nOpe la..kedai nie bru bkk beb..
ntah..tp mak betul2 teruja nyah..
auuw~~(sambil terangkat kaki sebelah..hee;) gedik!

cute kan?..cik akin..tentt~;d
perasantan tok!

chik,sempat lagi pOsing..
alolorh..melOtop kau gitu nyah..auww~hahahaa;)

tp 2la org kate..
suke,gembira,gelak,ketawa slalonyer xkekal lame..
tetibe time blk tu,helmet chik tertransform plak..
adeh!mmg dasar pencuri la kan!!!
aq sumpah jadi katak baru taw!arghhh!!!
ade ke ptt curi cover depan helmet chik?..
mampos abg dier mare..
dalam risau2..gelisah2..

tetibe terasa nak gelak guling2 golek2 lak..
mane tak nyer..
chik sebenarnyer lebih risau gan..
rase malu nak pakai topi keledar..
sbb dah rupe cam apek tauke ikan pakai helmet dh rupernyer...
mmg sepanjang jalan..
aku gelak je la kowt..bahahhakx
giler klakar!!!!
nak wat camne..
nasib slalo xmenyebelahi kite chik..
xpe,ade hikmah disetiap ape yg berlaku..=.=
......
balik tu,aq jmpe kwn lame..
aq tahu dier agak berjauh hati gan aku.. ye,aku mmg slh..
aq xpernah belaja utk memahami..
tp lebih kepada mengharap utk difahami..
so skunk demi ko sahabat aq mengalah!
aku buat macam biase..
untuk pujuk dier..
walaupun sudah berbulan lamenyer kami lost contact..

nah!aq bg si cumill nie...
aq tahu kau suke..
tapi ko malu nak eksprisikan depan aq..
xper..aq xkesah..
asal ko happy,aq happy gak..^_^

aq just nak kau tahu..
walau apa terjadi..
aku SAYANG kau k..
kawan dunia akhirat!^_^
LAP u FRIEND!!

nOtahati: aish.sebenarnye aku nak post entry raye..
tp xterpost lak..hee next post k..chill;)

chik ckp..hari nie byk benda baru yang kteowg buat...mmg pown. sy setuju.k give me 5!yeah!!~hee^_^
Blogger Templates

Comments

hamzah ian said…
wa... kiut ah ko ni.. hahah
E'in said…
uit kakak..... sukenye die ea...... =)
Akin Amar said…
hamzah: hehee nie nk malu nie..nway tq..;)
Akin Amar said…
fara: ehehee mst la suke..;D

Popular Posts