timE to shOpping raya!!!^_^

setelah sekian lama aq menyekat diri dr dr menjadi seorang yang shOpaholic!..
finally,aku keluar gak..
hobi yang dah lame aku tinggal..
akibat kegawatan ekonomi..
tapi agak dahsyat gak la..
mne tak nya..

minggu lepas bru je aku jejak sogo kowt..
dapat la baju DIESEL 2helai+seluar DIESEL sehelai..
sales tu beb..xbleh tahan..ishk3~
xpe skali skala..hehe;)

tp minggu nie..lg dahsyat...
aku sebat..
tudung raya 2helai,bj kemeja 2 helai, mut2 2 gemOk..
apentah lg yg aq beli..
tp mmg penuh tgn kowt..
tp kali nie..shOpping aku di spOnsor taw..
spe lg yg spOnsor klu bkn my abah..
abah kasi duit untuk bj raye..
tp 2la psl kan..bru raye aku jahit sendiri kowt..
sO duit spOnsor tu aku bleh beli barang2 raye..yea!!!hee
tp xbeli apa sangat pown...
cOz aku raye pOwn slalo pkai biase2 je..
mak xder la glamOur2 sgt nyah uit..
nak mengerlip2 ke hape kan...hee;)

yang luar biase kali nie..
aku gerak dari shah alam..
terus g timesquare cari brng ckit..
pastu gerak masjid jamek..menyusul ke sOgo..

lepas tu mmg aku rebah dalam train..
gila penat kOwt..
tp kepenatan aku diubati oleh KFC yang dibelanja oleh cik efa time berbuka..yea!!
mekasih efa!!i Lap u larh!!!hehee;)
-->nie pOwn sbb ade 'DEAL' antara kami bertiga...rahsia!hee;)

eh.lupe lak nak bagitahu aku dating gan sape je hari nie..
aq dating gan my love2 la...
ops.terlebey sudah..hee^_^

::efa::
muke giler teruja shOpping nie kat sOgo..hee;)

::wiet::
leh tahan gak wOt2 nie shOpping...
tp finally nafsu shOpping dier still bleh di kawal..

kali nie..wiet cipta sejarah kOwt..
bile berjaya tukar 3sandle dlm 3tmpt yg berbeza..
dalam masa 1hari..perghhh!!
giler.giler..wiet mmg giler dahsyat..
hahaa shengal jer!;d

eh2...mulut i ader mutiara..hee;)

nie time lepak2 jap..
bagi mase efa shopping..
aku ape lagi..
cari la ceruk2 yang bleh duduk..
xlarat mak nak jalan nyah..
ramai org kowt..sesak2...

sebelum balik nie..
sempat lg aq menghadiahkan senyuman paling cumil kat efa nie..hee
-->mcm xikhlas je rupenyer..tp ikhlas yer..hee;D

and lastly,time to gO back tO shah Alam.yea!!
gila.gila penat la....tp sgt2 puas hati!ngee~:)

nOtahati: lame kOwt kteowg xkeluar bertiga!mmg aku happy giler!!!! Sayang korang dua ketat2!!!MUAHHXXX3~^_^
Blogger Templates

Comments

Pinky Pixie said…
woah, sopink sakan eh. jelesnye.. =.='
saya_arief said…
shopping2 ni besh kalau duit kite manyak 1 lori..

p/s : saya da beli berus gigi raye..
haha..
E'in said…
wah.. bestnye akin dh shopping aye.. farra lom shopping g.. huhu..
Akin Amar said…
cik pinky: heheee skali skala..bkn slalo...;)
Akin Amar said…
arief: hahaa tahu xper..tp 2la mslhnyer...lori pown xde...hee;D
Akin Amar said…
fara: heee fara xpe..ade hubby nak teman shopping raye..i nie..sob3~ ngee~;D

Popular Posts