11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, October 26, 2010

SayAngiLaH OraNg yaNg MeNciNtAi kitA..

Sayangilah orang yang mencintai kita.
Bukan menyayangi orang yang kita cintai.
Hargai ketika ada.
Lepaskan yang lepas..
dan mulakan yang baru...

adakah aku dah bersedia??..
yer..bersedia atau tidak...
bolos saja diding itu..
cOp.cOp.cOp...hahaa
nie bkn rancangan BOLOS~
adeh!salah chanel larh labu..hee;)

yer,sy rasa saya sudah bersedia...
apa nak jadi pown jadi je la...
hentam la labu...hee

Hope.terimalah kekurangkan saya seadanya ye..
kan kte kena saling melengkapkan yang kurang dan lebih..
ayat aku nie macam dah nak kahwin jer..hua3~
gatai yer ko nyah..haha;p

LAP u!!!^_^(malunyer~hee;)
pada kimbum, prut2~, bebean, n put2(yg dh mati ditgn adie~;)hee
i still lap u'll k..forever n ever!hee
ok.gila sudah..;)

nOtahati: satu ketika dulu, setiap malam aku akan sepi tanpa lagu...
KERNA KU SAYANG KAMOo..-Dygta
tapi sekarang xperlu lagi...wink2!!*-*

nOtakaki: pasnie mesti ramai tanya aku..ape kes??..hee xde kes pown..wa saje jer nak layan feeling nie..bkn slalo..don't worry.cinta lama dah lama berkubur..hee;)

AKIN EXAM!!!!
ok bace buku..bye2..he^_^

Blogger Templates
Blogger Templates

1 comment:

Leelee said...

exam? good luck! :)