Sukan Kamsis..TERBAIK wOk!!

Back to school...yeah!!!hahaa
ape kena mengena ntah gan entry aku nie..hee
layankan aje la ye..hee
minggu nie..ade aktiviti kanak2 riang..
ape lagi..sukan asrama ler..
inilah kehidupan AKU,seorang penghuni asrama..hee..

aku dengan jayanya menjadi bidang terjun..
bila saat2 akhir ditarik untuk main bola tampar..
alamatnya,tergolek2 larh aku kan..
memang terbaik!!heheee
kalau tak,aku ketua pOm pOm gurlz je la kowt..hehee;D

merah adalah yang terbaik!!!
SENTOSA 3 dalam ingatan..^_^

ceria bersamamu,,,lalalaaa ;)

memang terbaik wOk!!!...
cuba teka kteowg dpt no berapa??hehee ;)

after main bola tampar..
sume jadi megong!!!hua3~
giler la aku,xde bakat langsung wat mata juling..hehee;D

tentt~
kamilah JUARA!!!yeah!!!
tak sangka lak leh menang..hehee;)

nOtahati : finally,windu saya pada dia terubat..ngee~;D
Blogger Templates

Comments

Popular Posts