Aja2!!!Fighting!!!^_^


Pejam celik pejam celik...
dah nak habis sem dah pown..huu
cepatnya masa berlalu...
tak sabar nak habis study pon ade gak...
pasnie aku pasti akan merindui zaman2 nie nanti..
paling rindu mungkin dkt kawan2 kowt...
dekat kelas yang sangat penuh perangai2 yg sgt2 complicated..hee
sok2 tengok ramai yang dah kawin..mungkin ada anak yang cumil2..

wah..jauh nyer otak aku menerewang..heheee
eh.padahal exam pown xhabis lagi..hehee
hOpe kita semua berjaya hingga ke menara gading..
yeah!aja2 fighting!!!!

kepada pakcik yang slalo teman aku study..tq byk2..(kacau aq study..)
and tq byk2 utk aku gak coz slalo kejut pakcik pagi2..untuk study..hehee
tuk sama2 berjaya sampai ke menara gading..
yea!anak mukhtar bleh!!!..aq pown bleh..hee;D

nOtahati: hurm,tetiba rindu dia plak...kenapa dia tak contact aku yer?..huu
ok.bz nak exam..saya paham..huhuuu

nOtakaki: lama kowt tak blogwalking..nanti after exam saya jalan2 sampai lebam kat blog korang2 k..hee chill..n have a nice day!!^_^
Blogger Templates
Blogger Templates

Comments

saya_arief said…
smart lah gambar tuu..
macam CEO..
;p

Popular Posts