bErfOyA-fOyA itu seRonOk!!;)

Salam blogger semua...
skunk nie AKU gah cuti sem..
3minggu je kowt cuti..
cam tak puas jer..huhuu
tp ok la kan..dr xdapat cuti langsung..hehehe

so cuti yang ade nie..
aku ambk ckit masa..
pergi berfoya2 gan cik wawa..
bkn berbuaya2 yer..tp berfoya2..
sungguh sOsial!!hee tipu jer!
ape lagi..klu bkn kuar shopping..yea!!!hehee;)

ade ckit pict untuk santapan kalian..
bkn utk di makan..tapi sekadar utk direnung2kan(dilihat)..hee^_^
ini cik wawa n cik akin

destinasi pertama...
Masjid Jamek!!!
beli shawl byk2...yeah!!!~
tp sblom 2,cucuk duit dulu..hehee;)
setelah berhempas puas shopping..
time to eat!!!yea!!!hehee
ape lagi..
SECRET RECIPE...
i like!!!<--lame xmkn kowt..hee;)
ini kek Ildulgent<-btol ke aq eja??
hee hentam je la labu..
ini wawa punyer!!
ini Grilled Chicken Black Paper Rice..
nyam2~ ini saya punyer...hee;D
after that,time to sambung shOpping..
kat TIMES SQUARE lak!!!hehe
jauh kami menjelajah..ngee~;D
korang tahu something x?..
ini yg aq lihat mase di Masjid Jamek..
ini masjid jamek..
firstime tgk nie....
org2 solat jumaat kat tepi2 jalan jer...coz masjid penuh..
kedai2 semua tutup..

hee nmpk sgt aq nie xkuar umah kan..
padahal mende nie dh berkurun hee..
malas nak berbicara lebih2..hee
tp pape pown mmg sgt best la!!hee;)
sgt2 puas...tapi byk mende lagi yg xtersempat nak beli kowt..huhuu
tp enjoy sgt!!!
I LOVE u larh uchuk!!!!tq!^_^

nway yg penting..
aku berjaya bwk balik..
2psg baju,sebuah beg,2helai shawl,2helai baju, tali pinggang..
warghhhh!!!habis duit mak nyah..hee;p
tak pe,skali skala..hehee;D

nOtahati: saya sedang patah hati kowt..bila orang yg sy sayang, lukakan hati saya..huuu
lagu nie tuk awak 'S'..Disaat aku mulai mencintaimu-Dadali Band. thanx 4everything..;(
Blogger Templates

Comments

Popular Posts