Dating..^__^

hurm,ape yer aktiviti aku minggu nie...
Almaklum la...saya sekarang baby sitter terhormat..
so mase untuk diri sendiri hanya sabtu ahad jer..
selebihnyer utk anak2..hee;D

so dikesempatan yang ade nie...
kebetulan nak teman efa dating gan si napi...
main icekating gitu~...
alih2 efa yang teman aq dating..
dating ker ek?..hee hentam la labu~
siapakah gerangannya tuan puteri2 yg turut bersama2 aku..
(harap korang tak buhsan bila thu sape yer..hee;)
saya..tuan puteri akin macho~
tuan puteri che wan kembang..tentt~hee
xlarh graw jer..tuan puteri kechik ^_^
dan tuan puteri napi fiffy...
ops.tersilap lak...tuan puteri fiffy..
dan...seorang tuan putera..
Fikri Omar...
gan abg aku skali kowt..tentt~hee
jgn terkezut lak..coz abg saya baru menjalani sedut lemak...
2yg agak kechik ckit 2..hua3~
xlarh..kawan saya...hee;D (nakal yer!)
kami lain mak lain ayah..hehe
k layan gambar je la k..hee^_^
fikri...sila jgn cuba2 kecikkan bdn awk 2..
awk mmg dh besar..hee;d
sayang2 saya...saya kenal sayang saya~:)
flying kiss from me..muahhx~;*
masa dah time..tuk men icekating...yea!!!;)
..peace..
..kiss..
..cool..
..botak...heheheee ;D
saya suke gambar nie kowt!!!
tq fikri 4da snap..hee;)
si kurus dan si gemok..hee
(nakal aq nie kan..hehee~skali skala xper..;)
penat men icekating..rest jap..
gigi sy cantik...
(kate cik akin dlm atie..hee terlebey sudah~)

pastu..time untuk makan..yeA!!!
so destinasi kali nie...PIZZA HUT~
warghh!!!lame kowt xmakan pizza hut...
siyes,sangat teringin mahu makan pizza lipat
(lipat pizza dgn banyak sekali lepas tu makan..nyam2~hee;)
tp xwat pown...coz ade tuan putera..
xsenonoh lak kunk klu aku makan banyak2..hee
jatuh saham mak t nyah..auww~hehee^_^
2 bdk kecik..
comel gak anak2 umie(aq) nie yer..hee;)
aish.si botak nie lagi...hehe
sape rase botak itu kachak sila anagkat tangan?..hee;D
aish.gila la kusyuk chik bace buku..
dh mcm study tuk final exam dh..hee;D
bdk sorg nie..lg la..
nmpk sgt poyo2 kan3~hee
hee...n time to balik...
sblom balik...Peace dulu!..^_^
time blk sgt kelakar kowt..
bila dua2 sangat semangat lari2 itik nak ke train sebelah..
mencari sedikit ruang utk benafas..hee
mmg la kan kte naik train hujung skali..bleh plak tersilap.hee
punya la semangat nak larii..
almaklum..lame kowt xmain lari2 gan chik..hee chill;D

nway hari nie..sangat enjoy..
terima kasih banyak2 dekat fikri gak..
sudi banje kteowg makan pizza hut..(kteowg xpau die yer..hee;)
n sorry klu guraw2 kteowg ade yg terkasar k..chill

tok efa...jage diri elok2 k...
pasnie sesape buli ko..gtaw aq k..t aq sekeh pale dorng.hee;D
(bajet aq nie hero si gadis2 la konon2nya..heee;)

tok chik..t aq kasitaw ko sndri la ek..hee
biarlah rahsia gitu~;D

nOtahati: tak pe ke kalau kita jatuh hati??...huhuu
(cam takut jer nak jatuh hati...tkowt t aq lak yg terjatuh..ngeh3~)..
fobia ker ape aku nie kan..hee sgt2 fobia kowt.
Blogger Templates

Comments

farhana said…
Woot woot, best kalau dpt hangout dgn bestie...
Yg si baju putih tu mcm ur ehem2 je =D

Popular Posts