DODOL-yANg- HIPOKRIT!!!

kawan cakap...
pedulik kan aje diaorang-diaorang tu..
dan aku cakap...
tak boleh weyh..
sebab konon-kunun aku kena lah nampak macam orang tak bersalah..
kunun-kunun biarlah aku lah angle segalanya..
eh silap ANGEL!!!!heheee
hati suci murni gitu..muahahaaaa

biar hati kita terluka jangan orang..
kawan cakap..
aku memang ngokngek!!!
hehehee nak buat macam mana..
aku memang baik!ngee;D

itu namanya HIPOKRIT la dodol!!;p
bukan hipokrit la semperit bahulu tat nenas!...tapi menjaga hati...^^
"tapi siapa nak jaga hati kau?!.."kawan tanya aku...
aku cakap...kau lah!hee terima juta kasih Sahabat..;)

Percaya-atau-tidak : pakai seluar pendek semasa tidur boleh menyebabkan demam! so sebelum tidur pakailah seluar panjang dan jangan lupa pakai stokin...bukan stokin yang dah di pakai main bola ke hape ok...tapi stokin yang bersih ye kawan-kawan..hehee;D

Blogger Templates

Comments

kamarukom said…
mcm lirik lagu la plak...
ape lg, buat lagu la lirik tu haha
akiN aMar said…
kamaru: hahaaa lirik lagu plak dier nie...nie keluh kesah la..hee;D
saya_arief said…
mane dodolnye..
hahahah..dodol sedap ape..
cian dodol yang tidak bersalah.
sian dodol diperkotak-katikkan hihi
akiN aMar said…
arief: hahaaaaa 2lakan kesian dodol..hehee^^

honey: heheheee dodol sedap..tu yg org jelez gan dier..lalu diperkotak katikkan..hee;D

Popular Posts