Gegurlz-dengan-shOpping=sangat sebati!

Aku tak paham dengan diri-sendiri..
kenapa ek setiap kali aku keluar pergi mana-mana mesti bawak balik ole-ole?..
mesti nak kena shopping sehelai dua baju..hee;D
bukti!shopping tak hingat!...
tak pandang kiri kanan pun..
normal bagi gadis-gadis kan..hehe;D
lagi satu..SS,Syok Sendiri depan cermin..haha
sebab tak ada siapa nak ambil gambar saya..sob3~;(
sila kesian dengan aku!
walaupun sangat tak kesian...ngee~;D
Lokasi : Wangsa Walk bersama my UCHUK ASYEM..;)
nOtahati : lelaki ni memang lurus bendul kan?..hurm...entah kenapa sangat terasa dengan awak..tapi tak tahu la apa yang terasanya tu..huu

Blogger Templates

Comments

saya_arief said…
hahaha..amik gambar sendirii.
;p
combi said…
erk.tadi baru g wangsa walk..heeee
utk ayat last..

untuk jage hati pompuan..
kang strict sangat.. rimas lak..
ye dak.. heheh..

pepahal.. enjoy..
akiN aMar said…
arief: hahaa ekau ado?..xdo kan?..ngee;p

combi: wah..yeker?..hee;D

line putih itam: hehee yup.ape yg penting!kite enjoy!!!hehehe;)

Popular Posts