Hari-Makan-SeDunia!!!

ber_Yogi Bear
sambil melantakkan diri...hehee^^
.:Yogi Bear:.
cerita ini best!!!
memang sesuai untuk kanak-kanak...
kelakar...comel<--aku!heHee;)
dan bermulalah hari makan-makan-seDunia..

1. Pizza Hut!!!!
memang aku makan sikit yang lain...
ada orang habiskan...;p

2. Secret Recipe
.:Kek Indulgence:.
(cik Akin)
.:Kek Tiramisu:.
(si xbotak)
si Xbotak...
memang makan tak hingat la kan..
tak pandang kiri kanan pun..ahahaa
penangan Tiramisu...jangan main-main..hahaa;p
ini muka budak dah kenyang..
yang baru baik demam...
tapi nak makan jugak!!!heheheee
3. Auntie Anne
.:Pexzel Coklat:.<--mcm mana nak eja entah..hee;D
kesian si xbotak...
kena paksa makan banyak-banyak dengan aku hari ni..hahaa
sebab budak baru baik demam nak naikkan balik berat badan...
nak balas dendam..
sebab demam semua benda makan tak rasa apa-apa..
hehee;)
dan..
masa untuk pulang...
KTM ke Batu Caves memang sangat tak ramai orang ok...

Peace!!!^^
budak-baru-baik-demam
Percaya-atau-tidak :
aku lebih suka keluar pakai kasut dari benda lain..
tapi sesuai dengan baju la kan...
kadang-kadang aku hentam je..
ikut suka aku!hee^_^
nOtahati : terima kasih daun keladi untuk si Xbotak...
teman aku makan banyak-banyak...
buat kekasih gelap si Xbotak kat luar sana jangan jelous ye..
saya pinjam si Xbotak jap..hee;D
KALAULAH ADA HARI-MAKAN-SEDUNIA...
APA MAKANAN YANG KORANG NAK MAKAN SANGAT?..

Blogger Templates

Comments

Daniela said…
sweet nye budak baek demam nie!!! =)
♥e'in♥ said…
xajak kite pon..... =(
ijam ismail said…
ijam nk mkn ayam byk2...pizza...mcddddddddddd...smua lahhh..heheheh
akiN aMar said…
daniela: hee tq dear...^^

e'in: alarh...nak itot ker?...lainkali yer..^^

honey: best2!!tgk la...kte tgk 3D lg..hehee;)

ijam: hahaaa wah...suka ayam yer?..^^
Syafiq Rosli said…
wah makan sokmo..hehe
akiN aMar said…
syafiq: heheee makan itu seronok taw..hee;)

Popular Posts