ketawa-tak-perlu-kata-apa-apa

Assalamualaikum dan Salam sejahtera..

Hari ni Tuan Puteri aKin nak berkata-kata tentang KETAWA!...

ketawa!xperlu kata apa-apa..ketawa!ngeh3~(senget!)

aku suka ketawa!sangat suka...
bila moOd aku baik la kan..
aku akan bergelak-golek tanpa henti...
tapi bagi orang yang tak berapa nak kenal aku...
mesti akan cakap aku gelak tak ikhlas...
macam cover-cover...
sebab aku tak pandai kut nak gelak terkekeh-kekeh..
cuma tahu gelak satu-satu-satu je..
HA.ha.HA.ha.HA.ha....(yup!sangat tak comel aku gelak!)


that why..
aku try belajar gelak dengan nampak lebih ikhlas dari hati yang tulus mulus!hee^^
belajar dengan Raja-segala-segala-Gelak!
siapa lagi...Cik Wawa Nordin la...
memang haruk-pikuk la kan bilik si wawa...
dengan suara nyaring wawa...suara besar gedabak aku..hee;p


Tips dari Cik Wawa...
-->wawa kata nak gelak patut bermula dari dalaman..
yang aku ni selalu gelak terus tersembul dari anak tekak..
so bunyinya mungkin tak berapa nak ikhlas..
padahal memang ikhlas la weyh..hehee


bunyi macam aku dah lama tak gelak kan??!...
hahaa padahal selalu je kot tergolek-golek gelak...
tapi gelak dari anak tekak la..
satu-satu-satu-satu...
HA.ha.HA.ha...paham tak?..hee;D


Cik wawa Nordin(fb) & cik akiN
(jangan main-main muka penuh nur tu..hee;D)
nOtahati : tolong saya kawan-kawan..korang ada tips tak untuk saya nampak lebih ikhlas bila ketawa...???tq..^^

Blogger Templates

Comments

gelak pon ade tips ke?
hahah
akiN aMar said…
honey: hehee biase ler..sy tak pandai gelak..hee;D
Nour Akmal said…
suka gelak n ketawa jugak..

follow this blog..sbb dak poli shah alam jugak..=)
ex-student..

salam perkenalan..=)
akiN aMar said…
akmal: same lah..hrr
wah..yeke?...
jejak kasut gan dak psa la nie kan..hee
Salam perkenaln..^^
Nour Akmal said…
tapi dah lame dah tggl kan PSA tu...huhu..

tapi PSA tetap dihati ku...=)

Popular Posts