my-uchuk-asyem..

fuh!~fuh~fuh!!!!~
(tiup-tiup cerita yang dah berhabuk tapi baru nak updated..hee;)
kan hari tu aku ada post entry pasal keluar dengan my uchuk asyem?..
alarh yang dekat Wangsa Walk tu..
yang shopping-shopping tu..
rasa-rasanya dengan siapa ye?????!~
tada~
my lovely uchuk!!..
cik wawa nordin

eh,posing-posing..

wawa..lu pahal??..ngee
akin...eh,senyum...tak perlu kata apa-apa..
kami pemalu..

2 orang budak gemok!!!;p
penat snap-snap-snap...
masa untuk makan!!!Yea!!
mak suka nyah..
Secret Resipe!!Yea!!
saya dia Kek Indulgent..
dia Spageti Tomyam apa entah.
saya Chicken Blackpaper Rice kot entah jugak..hee;D
baca doa sebelum makan..
cik wawa..^^
dan masa untuk pulang...
kenyang perut senang hati!!!

tq cik wawa yang sudi bawa i jalan-jalan melawat kawasan..
sangat tidak puas sebenarnya keliling wangsa walk tu...
sangat sekejap.
tapi sempat jugak la capai sehelai dua baju..hehee;D
dan untuk ibu wawa thank acik...
senang-senang nanti saya terjah rumah lagi..hee^^
nOtahati : aku sangat suka upload gambar banyak-banyak kan..kan ..kan???bukan nak market sangat pun..entah la saje je..saya suka edit gambar..so upload je la..hee jangan marah..;D
lepas ni nak upload pasal pergi GATHERING SAHABAT BLOGGER kat Shah Alam pulak..^^ tapi tak ada gambar..ngee~;D

Blogger Templates

Comments

Payyad said…
nk berkenalan na cik wawa leh? hehehe :P
Akin Amar said…
payyad: bleh2...sila.sila..hehe^^

Popular Posts