11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, March 01, 2011

darah gemuruh..

Assalamualaikum...
Araseyo!!!!

hari ni seperti biasa...bangun pagi.
pergi kelas...biasalah kehidupan seorang yang bergelar pelajar ipta.
setiap hari aku harap ada benda yang berbeza yang aku buat..
ok hari ni ada presentation law...
masalah negara yang sering aku alami darah gemuruh..
tapi gua kental...
awal-awal lagi aku dah rancang...
aku cakap dekat piqa..
kalau aku cakap paham ke tak...
paham tak paham...jawab paham je taw???!!!grr~

bukan piqa sorang je..chik, teare,wawa...
ok sume satu kelas la senang cerita...ngeh3~ tak la..
ok!gua gementar!<-ini memang penyakit aku...
gua start intro group dan present..bla..bla..bla..
paham??!ok paham!!!(entah betul idak la budak-budak ni..hee;)
hentam je la labu!...hee
nasib,mood puan baik...
so nak jugak la tolong ulaskan aku punya sikit..hehe
tq puan membantu!
penat prepare 3hari 3malam tidur lambat nie..ngeh3~YOYO jer!;p

piqa cakap...presentation kali ni ada improvment...
tak berapa gugup sangat..,cuma lidah terbelilit-belit je sikit..hehee
yea!!satu peningkatan yang baik untuk diri sendiri..
tepuk tangan untuk diri sendiri..ngee!~
(gambar hiasan-budak gemok!)
nOtahati: apa yang penting...confident!..tapi bukan over confident ya...hee^^'
Blogger Templates