Port LEPAK paling BESt!!

Assalamualaikum... Salam 1 Malaysia... fuh~fuh~~ lama tak updated blog ni panjang berjela... hehee almaklum..aku agak ke busy-an dan agak tekanan sikit.. Alhamdulillah semua dah settle..tunggu nak final je la ni... hah..kali ni aku nak berbicara tentang PORT LEPAK paling BEST!! berkata pasal lepak ni kan... korang mesti ada tempat favourite kan untuk lepak-lepak ni??.. kalau aku..port yang paling-paling best nak lepak... selalunya...dekat sini... eh,cop.cop.. bukan dekat tangga.. tapi dekat sini...


ni lah tempat lepak paling best kot!

rumah sendiri...

ni dekat ruang tamu atas..

memang tempat kami adik-beradik lepak...

sebab tu kalau orang datang rumah aku mesti rasa macam dalam rumah tak ada orang...

sebab semua duk menempek dekat sini...

sebab kat sini macam-macam ada...

nak tgk TV boleh..nak tgk DRAMA boleh...(eh,sume macam sama je..hee;)

tapi kalau nak main PSP sila ke bilik berdekatan..;p

(PSP are not allowed dkt sini..hehe sbb aku tak suka main game!!;p

hah.nak memekak pun best!hee

pecaya-atau-tidak...

kerusi rotan itu berusia 20tahun..

seusia dengan aku gitu..hee

barang antik nie..hehee;D


sebab apa aku kata best..selain boleh tengok TV...

bagi budak gemok macam aku ni..

aku suka exercise..

bila agak-agak aku sedar diri!..aku gemok...

automatik..dengan pantas nya aku exercise kat sini...


rumah ni tak ada gym..so kat sini pon jadilah..hehee;p


hah...tipu la kan kalau tak ada komputer / laptop..

budak-budak dalam rumah ni semua hantu internet kot..hee

oleh kerana komputer sedang dibaik pulih..

pakai laptop buruk aku tu je ler..hee;D


dan...disini gak la tersadainya gitar buruk ni...

tempat aku jamming sengsorang..

layan perasaan..hahahaa;p (padahal tak reti main)


dan bila sesekali balik rumah..tak sah kot kalau aku tak buat facial...

tapi buat facial dirumah je la kan..hehee

kesian adik aku...

selalu kena paksa buat facial kat muka haku nie..ngeh3~

tq YAH!!!^^"

muka rasa segar kot setiap kali buat facial...;D


so..that why aku suka lepak rumah...

walaupun sebenarnya..

tak ada la apa benda pun..

tapi rilex je bila duduk rumah kan kan..

boleh release tension...^^'


nOtahati: so kesimpulannya lepak kat rumah la yang paling best...jimat duit lagi tu..heheee ;D

Comments

Sang Gabriel said…
aku dgn member rumah sewa aku selalu buat terapi resdung berasap lilin

memang lemas

haha
saya_arief said…
rumah kami tiada komputer pown.
:D
Aisyah Kay said…
agreed with u! rumah is the pot kalau nak lepak. lebih2 lagi dlm bilik. heaveeeeen sgt! :)
Akin Amar said…
gaban: wah..dasat sgt 2..hee;p

arief: tp pasti aDA lappy kan??..hee;p

aisyah: yup!thu xper...give me 5!!^^'

Popular Posts