11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, March 29, 2011

Semua orang berhak untuk CANTIK!!

ok..

berkata tentang 'semua orang berhak untuk cantik'...

maknanya kita semua ni sebenarnya cantik...

cuma pandai berhias atau tidak je...


(sekadar gambar hiasan)

so...pada tanggal 29 Mac..

aku dengan cik wiwit telah dijemput...

untuk mencantikkan kawan-kawan yang nak pergi dinner..


ini muka2 poyo tukang makeup..

hee muka2 baru bangun tidur ni...

tu yang mata sembam..;p

dan..inilah hasil daripada kami...

tadaaaa~








kawan-kawan... sorry la korang ye...

kalau ada yang tak berapa kena... sebab kami bukan makeup professional... inilah hasil gabungan aku dengan wiwit...

kami masih belajar,...

masih melakukan experiment..hehee;D

nOtahati : huhuuu~ berani mati betul budak-budak ni suruh kitaorang tolong makeup kan..heee;D

No comments: