Tragedi Tasik Shah Alam [Part 2]

ok..bersambung pada cerita Tasik Shah ALam Part 1 hari tu...
cuba usha picture bawah ni...
betul ke orang kata, MATA tak boleh menipu???!~
cuba teka..ada apa dimata ni??!~~
mata penuh kegembiraan ni...;)
SENYUMAN..
seribu satu makna dalam senyuman..
cuba teka yang ni pulak???
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
mata penuh kesedihan...
sambil tunjuk tangan yang luka..;(
eh,kenapa wiwit menangis..
aku pulak..boleh posing maut..kunun-kunun aku cumilll..haha;p
kata wiwit..aku pura-pura kuat!haha shenget!
kata sellah..ekin buat lawak..nak menggembirakan cik wiwit yang sedang bersedih..hee;D

mungkin ramai yang tertanya-tanya apa yang dah jadi kan..
Yup!kami excident~
bukan sebab main kejar-kejar...
tapi entah la..
tiba-tiba je aku dah tergolek-golek ala-ala hindustan gitu...
dengan cik wowot kat tepi jalan....hahaaa
benda dah nak jadi kan..
kereta langgar kami dari belakang..
ye..saya mereempit...(bawak motor)
tak bawak laju ok!
tula..semua benda yang berlaku pasti ada hikmahnya...
abah kata..ni lah kehidupan...
abah cakap tak apa...anak abah kena kuat sikit!;p

apa?..teruk tak?..tengok gambar pun dah tahu tak teruk sangat kan..
luka-luka tangan kaki sikit..lebam-lebam ada la kan..
hope cepat sembuh..doakan kami ye kawan-kawan..thanx..^^'
tangan mangsa-aku!
kaki magsa-aku!
tangan model- cik wowot
nasib dekat tangan bukan muke..hee;D

nOtahati: doakan kami cepat sembuh ye kawan-kawan..^^'
Blogger Templates

Comments

kamarukom said…
erghhh..gile injured teruk tuh..aiyooo
''==

bak kata orang tunggang cermat jiwa selamat
mysara said…
siap luka2...:p
Anonymous said…
selamat x yang WTK tuh? =...="
combi said…
derrr.tktnye...
sebut cepat cepat...
jgn malas sapu ubat..
akiN aMar said…
kamal: haha xdela teruk sgt..ngee

khairul: ye..;D

mysara: hahaa mmg la luka2..ngee

anon: haha slamat la..org yg naik nie yg xselamat..;p

combi: grr~benda dh nak jd la yunk..;D
akiN aMar said…
line hitam putih: yup..tq ya..^^

Popular Posts