Cerita Aku..

Assalamualaikum...
Haiiii kawan-kawan blogger semua...
sebenarnya sekarang aku agak ke busy-an..
coz nak final exam dah..
tapi aku curi mase untuk updated jugak!hee
tapi cerita full akan ku cerita kemudian yer...
kalau rajin la..hee

dalam busy-busy aku pon..
sempat jugak la pergi Photoshoot dekat KLCC...
kalau nak tahu sama ada aku photographernya, model atau hanya sekadar PA..
tunggu la next entry ya..
jeng..jeng..jeng..hee;p
Dalam minggu yang sama...
aku kena reject dengan seseorang..
argghhHHhhhh!!!!!~ ok!tak frust..
semoga awak berbahagia bersama kekasih gelap yang tersayang...tentt~;p
ada orang pernah tanya aku..
aku rapat tak dengan adik-beradik aku tak?..
dan maybe aku jarang updated pasal family dalam blog ni kan..hee
so aku ingat nanti nak buat entry khas la untuk mengenal dari hati ke hati..cewah~
poyos sudah...dan kalau korang nak tahu..
family aku sebenarnya agak besar..
tapi tak ada la besar sangat..hee
kami semua 7 beradik..
ok la..nak sambung study..
kita story mory kemudian la ya..
k duduuuu hee^^'

nOtahati : bedebarnya nak exam buat kali terakhir ni....korang...doakan saya dan kawan-kawan semua yang ambil exam boleh buat yang terbaik ya..untuk korang yang nak exam pun..GOOD LUCK!... Aja!Aja!!Fighting!!!^^

Comments

Popular Posts