Dinner Malam Pra-Graduan(MPG) 2011

Assalamualaikum dan Salam sejahtera..
pembuka bicara...
ok...
sambungan kepada entry sebelum ni..
tapi ini bukan tentang video lagi..
tapi tentang Dinner MPG..
bagi Jabatan Perdagangan..
Politeknik Shah Alam.

Tarikh : 04/04/2011
Tempat : Blue Wave Hotel
Masa : 8.30 pm
Tema : Merah-Hitam-Putih
Makeup di sponsor oleh diri sendiri..
dress_shawl_handbag semua disponsor oleh diri sendiri jugak..hee;D
aku bersama pasangan...
cik wiwit..
dah macam kembar dah..
sama tapi tak serupa...^^'
masa yang ditunggu-tunggu pun tiba..
bersama sahabat-sahabat..
aku, piqa, chik
glamor semuanya malam ni mak cakap kau nok..
amboi..amboi..amboi..;D
mak aihhh!~
minah arab mana ni?..hee
now we are present you..
"Suria..bila tiba, Suria..datang bawa cahaya..lalalaaaa"
jangan main-main..hahahaa ;p
malu gila kut mak nyah malam tu..
aku dah macam kayu dah aku tengok..
sebab last minutes kena ganti penari asal...
adeh!hentam la labu...;p
Pelajar cemerlang...
Diploma Business Studies(Management)..^^
TAHNIAH Siti Fatihah Sario..
aku banggo jadi kawan kau..ngee~;D
Para jelitawan...
macam-macam fesyen malam ni..
semua deeboom terbabooom..hee;p
lihatlah kemeriahannya..
tak terkata nok...
ada la adegan touching-touching..
feeling-feeling kejap..
syahdu je lepas tengok video kelas..
Sayang kau chik!!!muaahxxx~ ;*
wiwit menang cabutan bertuah..
aku menang_gung kekalahan...hahhahaa;p
dapat baldi kosong jela...(ok!tipu~)Hee
tak habis meriah kat dalam dewan..
sambung pulak dekat luar..
jangan main-main..
memang semua bergambar sakan la kan..
dan...dikesempatan itu...
kami bergambar kenang-kenangan dengan krew Pujangga Studio..hee;D
Terima Kasih Pujangga Sudio..
agak-agak nak buat video lagi..
panggil la kami ye..hee;)

dan...
masa yang ditunggu-tunggu telah tiba..
ceh!macam nak umum Queen&King je..hee;D
bukan..bukan pasal Queen King..
ini tentang aku yang tiba-tiba ter-jadi mangsa keadaan..
grrr~rasa nak cekik-cekik je orang..;p
kalau korang nak tahu apa pasal..
sila lihat ini...
apa ni?..
bukan sukaneka ye adeq,akak,abang semua..
ini namanya...main kejar-kejar dikala malam menjelma..hee
semua muka tak boleh belah...
semua ini gara-gara...
..birthday boy ni..
MIEJAN sarap!
anyway..
HAPPY BIRTHDAY!!^^'
Semoga Panjang Umur Murah Rezeki..Amin.
aku sebenarnya mangsa keadaan...
aku datang agak lewat ke tempat kejadian...
so time aku datang adegan kejar mengejar dah pun bermula,..
entah tak semena..
muka aku kena tepek kek yang berkrim digilai ramai dengan si Sarap...
SAKAI la!
lepas tu..nanie pulak...
adeh!grr~nak balas dendam..
tapi muka dorang memang dah bertepek kek penuh..;p
so..
jeng..jeng..jeng..
wawa jadi mangsa aku...hahahahaaa;p
sorry dear...ngeh3~

apa-apa pon malam yang sangat enjoy!!!
Semoga kita berjumpa lagi dilain hari ye kawan-kawan..
SAYANG korang semua!!..^^'
Segala salah silap...terkasar bahasa ke..tersilap kata ke..
harap dimaafkan...
dari hujung tudung sampai hujung kaki..hee;D
Semoga kita semua berjaya sampai ke menara gading...

nOtahati : ok!nak mula study untuk Final Exam...
Doakan kejayaan bersama ye kawan-kawan..^^'

Comments

saya_arief said…
fewwiit cik akin..
fewiit.
;p
Amiera Hilton said…
semua cantek cantek dear. :)
Akin Amar said…
arief: hahaa ape fewiit2??~..shenget!;p

amiera: tq yunk2..^^' kamo juga cantik..
maira said…
akin. kamo sangat cantik lol.. (:
Akin Amar said…
maira: tq maira!!^^

Popular Posts