T-shirt orang kahwin

Smart tak?Smart tak?
cubalah korang bayangkan orang tua-tua pakai t-shirt ni??!~
hahahaa haruuu~ tapi macam comel pun ada jugak kan kan
baju ini sebenarnya dibuat khas sempena perkahwinan makcik aku yang terakhir kalinya.
yang di adakan penuh sederhana dekat kedah, jemput-jemput la datang awal bulan 6 nanti ye;)
insyaAllah aku antara dayang-dayang yang akan mengiringi pengantin..hee^^
tapi baju glamour aku tak siap-siap lagi.hentam!~
(baju buat sendiri biase la..heee;)

Comments

kh@iR@H said…
simple..but nice..hihi =D
kh@iR@H said…
simple..but nice..hihi =D
akiN aMar said…
khairah: yup.tq dear..:)

Popular Posts