Art for grabs + KL alternative bookfest 2011

Yeah!!! finally sampai jugak aku ke sini last-last minutes! Walaupun aku gerak dari rumah agak kelewatan sedikit, dalam pukul 2 pm baru gerak dengan si cumil syafinaz yang sudi menemani diri. Ini keluar yang tanpa dirancang. Aku bukak blog seawal pagi-pagi buta, untuk cek email yang mana tahu ada peminat setia bagi email layang ke kan(ok.tipu!) usha punya usha punya usha. Aku bukak blog http://www.fadhlinaafifah.com/ dan jumpa ini-->
tiba-tiba aku terdetik untuk pergi sendiri usha buku-buku best dekat sana. tup tap tup tap, aku mesej syafinaz. pung pang pung pang dia bersetuju join aku walaupun dia agak tak pasti kemana sebenarnya arah tuju yang aku nak bawak.hehee susah untuk aku terangkan, ikut saja! :)

First-first memang agak terkial-kial jugak la kan aku cari tempat ni. Almaklum Central Market(CM) bukan tempat aku so agak tidak pasti perihalnya. Aku redah dengan bantuan cik adik manis ni.
Tempatnya sangat happening dengan orang yang ramai. Handmade/ Artnya semua cumil-cumil dan cantik-cantik. aku suka tapi tak punya wang lebih so bisa melihat sambil mencari ilham sahaja. :)
Kemudian aku ke sudut bersama penulis-penulis buku. aku suka bila duduk disini. Aku suka bila orang bacakan buku untuk aku. sangat seronok! Pakcik yang menyanyi sangat best! saya suka lagu polis pakcik.;) Yang membaca sajak juga terbaik walaupun katanya firstime baca sajak. Aku suka bunyi violin. Aku suka ketawa, aku suka menghayati, aku suka tepuk tangan. ^_^'
Aku bersama si cumil, Syafinaz Hamdan. :) Aku sangat teringin untuk beli buku dengan banyak tapi wang sangat terhad untuk aku membeli dan membaca. aku hanya mencapai apa yang tercapai sahaja. Hanya 2 buah sahaja berjaya ditawan, tak apa itu sudah memuaskan bagi aku dari tak ada. :)
dan aku berjumpa dengan si manis fadhlina afifah ini pula disana. Dia kawan blogger juga kawan-kawan. Memang dia yang ajak aku pada awalnya, tapi kerna faktor kesihatan aku tak dapat menjoinkan diri. This is second time aku jumpa dia. Aku cop dia, budak yang suka jalan sorang-sorang. :)
aku bersama penulis buku Sperma Cinta by Linglung.
Aku suka datang sini! Semoga aku bisa datang sini kelak yer! Harap-harap^^
Last but not least, sempat jugak la aku timbang berat badan dekat Klsentral sambil lepak-lepak dengan syafinaz and afifah. Ini berat selepas aku mencekik KFC Snate Plate & cheese wedges nyummy-nyummy~ Aku nak naikkan balik berat badan aku, sekurang-kurangnya 45kg. Aku sedang haru apabila terasa diri kehilangan lemak-lemak kesayangan diri. Doakan berat aku naik dengan ideal ya. :)

Comments

fadhlinaafifah said…
Ini memang promote habis-habisan dh ni. ahahaha XD thank youu sistahh! ;P
Akin Amar said…
afifah: hahaaa sekali sekala..most welcome dear..:)

syafiq: Amin. :)
maira said…
next time kite pergi same2 boleh?
faktor duk jauh dari kota amat membatasakan perjalanaku. wuuuuu :(
Linglung said…
pehh! gambor gua pun ada..power...power
Akin Amar said…
maira: boleh ajer yunk...tula kan...xpe..ade jodoh kita pasti jumpa..:)

bro linglung: wah!!retis masuk blog gua la...hee tq bro..:)

Popular Posts