11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Thursday, June 16, 2011

Budak tak berapa nak sihat..


Ok. Apa yang sangat mengejutkan dari budak gemok sorang ni adalah...jeng jeng jeng~ ada-ada je kan aku ni..heheheee dah la baru nak baik demam walaupun tak baik demam sepenuhnya. Alhamdulilah. aku masih diberi nafas untuk hidup.

Cuma yang agak memeranjatkan aku, berat badan aku berkilo-kilo hilang dengan jayanya mak aihh~ elok-elok nak mencecah 50kg terus jatuh merudum 43kg. Pengsan aku 10saat la kan. dah kering macam ikan kering dah aku ni. yang dulu gemok pun orang cakap aku kering..iskh3~

Apa-apa pun doakan yang terbaik untuk aku ye kawan-kawan. Thanx semua..:)

No comments: