'Contest Pengenalan According To Buck'

Assalamualaikum.
Hai kawan semua... ^^

Ok. aku sekarang sangat gila contest, semua contest aku nak masuk. Tak apa la kan sementara aku free-free duduk rumah tanam anggur 24 jam ni. Bulan 7 karang dah start kelas. Kelas apa?itu rahsia. hehee yang pasti bukan kelas masak memasak ok dan yang sangat pasti adalah kelas untuk penganggur-penganggur tegar macam aku ni.

So berbalik pasal contest baru yang aku nak gembar-gemburkan adalah :

(klik kalau nak join)
Tarikh pertandingan : 22/6 sehingga 15/9/2011

3 Perkataan yang menggambarkan Blog According to Buck :

i. Life and Work
ii. Si Kurus yang Trendy
iii. Makan-makan-makan

Ok.yang nak join dan nak tahu syarat & hadiah klik sini ya--> http://bilabuck.blogspot.com/2011/06/contest-mari-join-contest-pengenalan.html

The extra thing yang aku buat adalah merajinkan diri dengan jayanya meng-edit gambar Mr.Buck ini (sorry, culik gambar~;) :

BEFORE :
AFTER :

Boleh tuju pantun? :

Dulu ringan sekarang berat,
Semoga kita semua Berjaya dunia akhirat.
Amin.

p/s: Ini pantun khas untuk kawan-kawan semua jugak!^_^

Notahati : Aku harap aku dapat goodies bag pun jadilah. Kalau boleh tak nak lah dapat bag kosong kan. Sebab hari tu aku pergi Wangsa Walk (WW) and ada games tapi dapat beg kosong je. Sangat tak best ok! that why aku tak join. (budak-budak boleh la tertipu tapi aku tak sama sekali! hahahaakx;p) Wish me luck ye kawan-kawan! :)

Comments

maira said…
wah mcm ade projek besar jew.. hee.
ape2 pon good luck (:
Akin Amar said…
hahaa mne ade projek besar la yunk..suke2 xde keje punya olang ni je..hee
nway tq!doakan i dpt goodies bag yg ada majalah Dara.com taw!hehehehee ^^'

Popular Posts