Seminggu tanpa laptop.

Ok. seminggu tanpa laptop. nak updated entry pun tak ada mood. sebab pakai laptop pinjam kan..huhuu =.='

Just nak kecoh. saya telah menghabiskan duit semalam di Times Square! lama dah nak pergi, tapi baru berkesempatan pergi kot!! haruuu duit habis...but Thanx to all my sayang-sayang tengok wayang, jejalan shopping together-gether. best-best!tu pun tak puas shopping coz kesuntukkan masa. Nanti aku updated kemudian la ye!

and lagi satu. saya baru beli heels baru!!! yeah!!! lame dah tak pakai heel, selalu wedges je. akibat kaki melecet berjalan!aku terpaksa beli sandal baru..last-last jumpa ini! wah ada diskaun pulak tu. best2!!

**bukan tak suka pakai heel tapi saya nampak sangat-sangat tinggi !tu yang tak berapa gemar!hee;p

and one more thing, i just want to share this video. It is make me laugh golek-golek!cbbhahahaaaxx ;p sengal punya budak tak ada kerja ni. klik2 the link ya. ;)

http://sellah90.blogspot.com/2011/06/seriously-i-miss-this-moment.html

Comments

Popular Posts