STYLE YOUR MAXI SKIRT CONTEST!

Assalamualaikum.

Hai korunk~ agak lama jugak rasanya aku tak updated blog. Semenjak bermenjak ni aku tak berapa sihat sikit, demam, batuk-batuk. ni pun kira dah ok sikit cuma selesema la pulak datang menjelma tiba-tiba. Dalam pada tu sempat jugak aku join contest ni. Hope korang sudi-sudi la kan diri like ye.

Firstime ni aku join contest yang memerlukan orang untuk like picture aku dekat Facebook. huhuu aku sebenarnya tak yakin sangat kalau bab-bab like ni. biasa la aku bukan ramai kawan sangat nak like-like untuk aku, siapalah aku kan...

So kalau korang rasa korang baik hati, comel, cantik, manis, kachak, ensem, tampan rajin-rajinkan lah diri ye...eh,wajib! like picture aku ye. Hah. satu lagi ajak la saudara-mara ,jiran-jiran tetangga yang tak berapa nak ada tangga pun tak apa, makcik-makcik jual goreng pisang pun digalakkan dan semua la ye... Terima Kasih banyak-banyak. :)
Ni gambar yang aku pertandingkan. Ini keldai yer bukan kuda..hee;)

nOtahati : Terima Kasih banyak-banyak bagi yang like ye. Hanya Tuhan je yang boleh balas jasa korang :)

Comments

::thexieza:: said…
good luck dear..
i will like ur photo!
:)
yaya_flanella said…
done dear. gud luck :)
Akin Amar said…
fadxieza: tq dear..:)

yaya : thanx ya..:)

Popular Posts