Weeding Nurhana ♥ Faizal

04 JUN 2011
Berlangsungnya Majlis Perkahwinan Nurhana Faizal
my beloved aunty yang bongsu sekali.
Meriah u'll mak cakap kau!!! hehe ;)
angin sepoi-sepoi bahasa.
kampung memang selalu mendamaikan dan tak pernah mengecewakan ^^
Tema belah pengantin perempuan adalah GOLD!!!
suka!tempat makan pengantin cantik kan kan kan ;)
5 buah khemah disusun rapi.
sangat best jadi anak bongsu sebenarnya..
sebab paling best adalah khemah ni telah di sponsor oleh Cik Aziz(abang pengantin;)
tak cukup kat khemah, dalam rumah pun letak meja.hee;D
Bilik pengantin,simple but still nice ;)
Ini namanya mak andam yang tak diiktiraf..hehe
tacap-tacap apa yang patut ;)
antara orang-orang kuat, kira orang belakang tabir la ni..
Kak Yah, Along Safura, Akin, Angah Syahira ^^
My partner, pengiring dan pengapit pengantin :)
kanak-kanak riang..eh,saya pun kanak-kanak ke?.hee hentam!:)
The only 5 flower in a Tok Leman Family.
cer teka mana 1 mak saya?
tenntt~ masa dah tamat.hee mak saya 2 dari kiri yang tak pakai spek tu :)
Selamat Pengantin Baru Bik Ana!!!^^'
gadis-gadis pingitan :)
seronok!tengok budak-budak ni bertungkus lumus sama-sama tolong buat apa yang patut.hee ;) time ni aku dah berdengkur tidur. Penat kut! apa yang penat pun tak tahu la.hehee;p

nOtahati : sebenarnya terlalu banyak gambar sampai tak tahu nak letak yang mana satu..hee gambar pengantin aku letak kemudian la ye.gambar outdoor hee picture credit to Along Safura :)

Comments

Aida Azryn said…
Selamat pengantin baru. :)
err akin ble lagi?
hahaha
akiN aMar said…
aidA: mekasih..:)

honey: ehem2...tunggu coming soon ye.hehe calon pun xde honey..^^

Popular Posts