MidValley lagi : Lepak-Lepak bersama Blogger.

Assalamualaikum..
Hai korunk~

02 Julai 2011, Sabtu

Firstly thanx dekat Aina coz invite aku untuk join gathering lepak-lepak kecil-kecilan ni. wah!~ retis invite aku tu, siyes terharu~ sob3 ;') sanggup tau aku korek tabung semata-mata nak keluar ni. (ok.tipu!) Hurm, boleh tak ye kalau aku biar gambar yang berbicara?hee;D (sambil tayang gigi cantik saya) dasar budak pemalas! (bukan malas la! tapi terharu sampai tak terkata..hehee) ;p

dan dan dan antara blogger-blogger yang hadir adalah..
let's check it out~

Aina Aimi

cik Akin

Lina Adryana

Nur Diyana
(kawan Lina)

Siti Noraien

Mawarku Wada

Shahidatul Fatihah

Kim Heeruul

Muhammad Faiz

Muhammad Taufiq

Conclusionnya kat sini, semua blogger aku tak kenal kecuali Aina! and apatah lagi diaorang nak kenal aku. Diaorang ni semua retis-retis kut. siyes! hari yang sangat mengharukan aku coz dalam sehari je aku dapat lepak dengan banyak retiss. Wow! (rasa nak lempang diri sendiri dengan penuh rasa tak percaya) hehehee ;D


Ok. Antara aktiviti kali ni adalah.. cer teka? cer teka? hah, apa boling? tentt~ salah! ada sedikit kelainan kali ni sebab blogger yang datang pun tak ramai, so kita enjoy! eh, salah salah..kita tengok wayang la apa lagi!

Best! Best! (sebab saya tak pandai main boling, tu yang kalah dengan cikpin! kalau tak saya dah dapat tengok transformers free dah sekarang ni sambil menikmati popcorn and air pepsi! ok. cerita lama jangan dikenang~) sambung..tapi before tu kitaorang icebreaking dulu sebab ada yang tak dapat join tengok wayang sekali lorh. Paham-paham la kan, retisss banyak event yang kena join..hehee;p


Saya rasa saya sangat pendiam dekat sini, segannya~ mana tak nya dah la tak kenal siapa-siapa, duduk dengan retis-retis jadi nervous lak rasa sampai kelu lidah tak tahu nak cakap apa. Ditambah penyakit lambat mesra aku ni.huhuu redah jela.

Nasib ada si Lina comel yang suka cakap-cakap. Siyes! comel! aku suka dengar lina ni cakap, bestnya dia cerita. aku banyak angguk iye angguk iye je..dah macam burung belatuk je aku ni.


Event kali ni best! sebab aku boleh kenal dan lihat semua BLOGGER-BLOGGER AND RETIS-RETIS dengan lebih dekat. Selalunya tak ter-kenal la kan sorang-sorang sebab rami sangat, diaorang semua sporting, baik, humble, comel, kachak (milo ais 1! haus lak tekak puji hehe gurau je!) psst~kebanyakkan muda-muda, so tak dapat usha buat calon..grr~ hee;D


and finally.....Yea!!! "SEKALI LAGI"!! gua memang nak tengok beb cerita ni sebab macam comel je tengok iklan nya! sebab ada Mia Sara Comel! Shaziey Sam Comel! Lisa Surihani Cantik! memang cerita dia best weyh. Comel! Comel! Comel! kelakar! syahdu-syahdu pun ada.

Aku bagi 4/5 bintang! wow! suka benor aku. mestilah suka. sebab Mia comel macam aku.hee PeAce! ^^'v boleh kata setiap minggu kebelakangan ni aku asyik tengok wayang kut. ok! saya memang gila wayang kalau ada duit la! ;)

tapi tapi tapi kan transformer tak tengok lagi ada siapa-siapa nak belanja saya tengok transformer tak?..hee;)


Thanx korang!! nice to meet u'll..keep in touch ya. apa-apa roger-roger je aku tau! I'am a little bit shy and quiet. tapi sebenarnya agak banyak cakap tanpa noktah. orang cakap tak kenal maka tak tahu gitu~ ^^'

eh, ada entry pasal mini gathering ni dari diaorang jugak la! (klik-klik ya) :


Notahati : Nantikan next entry yang buat aku sangat teruja kut nak updated entry tu! hee;)

Comments

kim heeruul said…
gua ternampak lee min ho kat belah kanan tu..haha

ya kita sama2 enjoy..^^
best..
Akin Amar said…
kim : hahahaa cet! jgn kacau...tu pakwe gua ok.hee

yup2!! nanti bila2 kte lepak lg ye..insyaAllah :)
haney said…
wah wah wahh saakaaan nah
da tgk sekali lagi tuh. nk tgk gak!
Anonymous said…
ustazah pun ada ke..huhu..neway..mmg best..xsempat nk wt entri lg psl nie..huhu...bca org lain punya pun dh teruja..haha
Anonymous said…
ustazah pun ada ke..huhu..neway..mmg best..xsempat nk wt entri lg psl nie..huhu...bca org lain punya pun dh teruja..haha
cik dot said…
bley r blnje air milo. huu
nk air ap lg? air j r. hehe ^^~
wahh best best. cam kenall je smue tue;)
hahaha.smue same jeee.
smue tak retiss lagi.. haha;p
nice
ramainya rakan blogger yang dia jumpa!!! tak aci. kuikui.
Noraien said…
hahha..terlambat lak komen..nice entry laa dak comell !
ehh,ne ade retis k..sume sama jer :D

nti ble2,kite lepak sama2 agy k !^^

Popular Posts