11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, August 02, 2011

Demam yang mengundang..


Assalamualaikum.



Demam mengundang seribu satu masalah pada aku, sebab aku ni agak kerap sangat demam kebelakangan ni, sampai mak pun marah aku. (sedih tau~) Mak cakap aku diet, tu yang aku demam. Aku tak pernah diet ok. Dah memang aku kurus semulajadi nak buat macam mana. Ok. Mak tanya je. aku yang emosi lebih. Memang berat aku makin turun kut dan semua cakap aku kurus kering! Lagi-lagi demam, sangat tak ada selera makan kut, tapi aku sangat memaksa diri untuk makan jugak!


apa-apa pun, Alhamdulillah demam aku pun makin baik. Bolehlah aku meneruskan misi aku menggemukkan balik badan aku menjadi 50kg!!!! Walaupun puasa, aku harap berat aku boleh naik jugak. Aja! Aja! Fighting Akin!!! ^^



SALAM RAMADHAN

SELAMAT BERPUASA SEMUA !!! ^^

7 comments:

Etong said...

sakit itu penghapus dosa2 kecil. semoga cepat sembuh :)

teh tarik said...

makan bayk3 ...lgi pukul 10 kompem gemuk :)

akiN aMar said...

etong : yup. tq ya etong..hee :)

teh tarik : hahaaa yeke?..konpem hah?!ok!!hari2 i mkn smpai kul 10 la gitu..hehee

Fiera said...

fiera jeles akin kurus ok...50 kg tu berat fiera...huhu

siege said...

demam makan obat ler..:)

akiN aMar said...

fiera: eh, fiera ni! org nk gemok 50kg...dia jelez lak kte kurus,..hahaa;p

akiN aMar said...

siege : yup. hari2 sy kena telan ubat xsedap..hee;D