Majlis Berbuka Puasa yang Happening!!!



Assalamualaikum.



Selamat Bersahur.

Selamat Berpuasa.

Selamat Berbuka.

korunkkkk~




13 . 08 .2011


Taman Mastiara - Majlis Berbuka Puasa dekat rumah Uncle Aris Ariwatan & Umie Maria, salah seorang student Giatmara sekali kos dengan aku - STK.


Walaupun tak semua dapat hadir tapi sangat happening dan riuh. Bakal jodoh ehem ehem pun ramai yang hadir. hee (tapi malas nak masuk gambar diaorang) ;D
















14 . 08. 2011


Times Square - Shopping time!!!! and majlis berbuka puasa bersama sayang-sayang i. cik Wiwit cantik & cik Efa comel!!! sangat best! sangat rindu! sangat sayang!





cik akin & cik efa comel!!! ;)
: peminat setia blog aku ni. heheheee ;p


cik akin & cik wiwit cantik! ^^'
: cik model aku yang paling gila shopping kot wiet ni! heheee;D


bestfriend forever!!!! sayang korang ketat-ketat!!! :)






Kitaorang sempat lagi kut tengok wayang. Cerita "The Rise of Planet of the Apes". Ok cerita ni sangat best!! aku bagi 4/5. Cerita wajib tengok ni!!! ^^'


Kitaorang sebenarnya nak tengok cerita "The Reef", alarh yang pasal ikan Josh(betul ke aku eja ni..hee hentam!~) tu tapi dekat Times Square tak keluar lagi la pulak cerita tu so tengok la cerita mawas ni.


Sampai abang wayang tu tanya yang kitaorang memang suka haiwan-haiwan ni ek?...aku dengan selamba badak jawab la, 'kami ni pencinta haiwan' hua3~ yoyo je la. Boleh pulak abang tu ingat kitaorang budak sekolah?! apa muka macam tak matured ke apa? dressup rasanya dah ok. padahal beza tak jauh, setahun tua je kut abang wayang tu. redah jela~ hahaa ;D







Last but not least thanx umie & uncle aris sebab invite ke majlis berbuka puasa dekat rumah.


Thanx to sayang-sayang saya sudi luang masa bersama. Thanx efa belanja kitaorang Kek Chocolate Indulgent (Secret Recipe) sempena birthday wiwit yang dah berkurun. hee ^^'


18 . 08. 2011 - Thanx to Syafinaz Hamdan a.k.a Cikpin jugak sebab belanja saya berbuka puasa dekat mcDonald Selayang Mall. (kalau tahu awal-awal, aku order banyak-banyak.hee gurau je) ^^'



p/s : Sorry korang tak dapat nak singgah-singgah blog, baca entry komen-komen blog korang semua sebab guna laptop pinjam. So nanti ada masa yang best aku skodeng-skodeng korang k! anyway terima kasih sudi singgah & baca ;)






Comments

lisa min said…
wahh rndu kakak kakak ni.! kirim salam assalammualaikum sy dkt kak efa ek. hehe.

Popular Posts