Kakak Eika.



Bila berborak dengan kak eika, buat gua rasa gua macam anak kecil yang mengadu dekat emak nya tentang kehidupan seharian. Tentang cinta monyet, tentang orang-orang yang gua jumpa, tentang kehidupan seharian gua. Kakak eika sangat sweet sebab sedia mendengar ape je benda yang gua kelentong dia. Gasak la kau eika! hahahaax



Kadang-kadang bila gua cerita pasal ayam penyet pun boleh jadi cerita yang sangat comel bila gua cerita dekat kak eika. sebab kak eika comel! ^^'



Ok. sebenarnya dia bukannya pangkat kakak dengan gua. tapi entah! gua suka nak feeling-feeling adik. sebab dia nak kahwin dah tahun depan.<--logik ke alasan gua ni ek?hahahx hentam~



ok.saje je nak merepek petang-petang. tak ada story hot pun nak share.hee apa pun tak boleh~



ok chow cincau. ^^



Comments

Popular Posts