Kak Maria mangsa kebakaran bukannya mangsa simbahan asid.



Assalamualaikum,
Hai geng~



Dalam kita tak sedar, kita kadang-kadang selalu merungut, lupa untuk bersyukur dan ada kalanya tidak puas hati dengan rupa yang sedia ada. Memang manusia ni takkan pernah puas dengan apa yang dia miliki. Yang sedia cantik nak semakin cantik, sampai ada yang tersalah langkah dalam mengatur kecantikkan dunia. Sedangkan dekat luar sana masih ramai lagi yang tidak bernasib baik.



Haishhhh!!! ape aku membebel daa~ hee saje nak buat mukadimah panjang-panjang. Rasa best pulak membebel macam keretapi tak cukup tanah.hehee ;p



Sebenarnya ni sambungan entry lepas tentang Solekan. Kali ni tentang Makeup Effect dan Makeup Fotografi - Halloween pulak! dan inilah hasil gua...



Model : Kak Maria

Tema : Makeup Effect



ini mangsa kebakaran ye, tapi ramai ingat mangsa simbahan asid.
<--korang bagi aku idea untuk exam Makeup Effect ni..hee ;)






Model : Izzah

Tema : Fotografi - Halloween



agak-agak gangster tak muka model gua???!! (baik kata gangster!!grr~) hee gangster kampung cempedak ni. hahahaaa ;p tak cukup gangster sebenarnya bagi gua, sebab tak letak darah real kan. Gua just letak water colour merah je. <-time ni tak belajar makeup effect lagi. ^^'


p/s : banyak giler solekan yang aku tak praktis lagi. Adeh! ade siapa-siapa nak offer diri jadi model aku tak?? untuk diconteng-conteng. hee ;D



Thanx for reading blog budak shenget ni. hee ^^'


Comments

Popular Posts