Hadiah Seumur Hidup.



Assalamualaikum,
Hai geng~



(pipot and gua)


Hahhahhakx hari ni gua borak dengan pipot(efa) si keretapi(kalau dia cakap memang laju giler kot! sepuluh kali dia cakap, sepuluh kali jugak la gua suruh dia ulang cakap satu-satu. hahaakx gasak kau la! ;)


Tapi dalam banyak-banyak perkara yang paling menusuk kalbu gua adalah bila berkata tentang usia. erk~ seram!!! hee dan bersemperna dengan birthday gua yang bakal kunjung tiba ni, efa akan mengusahakan satu hadiah yang paling bermakna sampai gua tak boleh lupa sepanjang hayat la kata ko!. Dan hadiah ni jugak di kira hadiah mati, hadiah seumur hidup katanya lagi kalau ia menjadi realiti la iaitu:


HADIAH SEORANG BOYFRIEND!!


#auwww~ ahhahahakx giler la pipot ni! lu betul-betul menusuk kalbu gua! Sentap mak nak! hahahahakx;p


Notakecik : Ok. hadiah yang sangat tak matang dari orang yang matang macam efa shenget! ahahahaaa kelakar jugak efa ni ye! wek!! ;p *putih purple. ^^



Comments

nadiah said…
nk sambut kat mana2 ke?
nk join!
adi pon nk kasi hadiah yg adi janji dulu
akiN aMar said…
kim : jeng.jeng.jeng..coming soon la..hee;)
akiN aMar said…
nadiah : hehee xsambut pun..cuma kteorg nak hangout je ahd ni..jom2!!!jom la follow..leh tuntut adiah skali..hee;)
nadiah said…
ahad ni hangout??
dush, ada wedding kwn r kne gi..
akiN aMar said…
adi : lorhhhh...yeke?...bru nk copy cter korea skali..hee ;(

Popular Posts