Story gua.



Assalamualaikum,
Hai geng~



Hari ni gua nak updated entry baru, tapi gua tak tahu nak story pasal ape...



Hurm, ke nak story pasal rambut ziera yang sudah serupa orang asli dah, lepas rambut depan dia sudah kena potong pendek dengan si A (bukan nama sebenar), biasalah bila budak beauty cuba nak jadi budak hair-ty memang hancus la jawabnya. hahahaa *tak apa, rambut pendek boleh jadi panjang kan. hee ;p



or nak cerita pasal Kak Faa cuba nak kalah kan cik putry amoi kite selaku Saloma Giatmara. tentt~ xde kena mengena pun. hahhahaa ok next ;p



or cerita pasal gua yang dikatakan jauh lebih tua dari kak Faa. grr!!~ nama pun gua panggil kak Faa, KAKAK ofcoz la kami sebaya! heheee semua ni gara-gara gua suka panggil Eika, Kak Eika. sampai semua orang pun tak berapa sure identiti umur gua. hahahahaa ;p



ke nak cerita pasal si zira ni yang cuba-cuba nak ugut gua! Lepas gua acap kali ugut nak upload gambar dia tidur and pakai Whitening Mask. hahahaakx gambar itu sangat lucu! tapi kalau ikutkan gua ni tak ada la sekejam tu sangat kan.

Gua sayang lu la zira! gua takkan buat lu macam tu punya jahat.hehee ;p Gua saje je nak ngusik-gusik si zira selenge tu. *nampak dah nakal gua disitu~ hee.

Si zira ni pulak, entah macam mana gambar gua agak banyak jugak la dalam hp dia. Sampai satu masa, dia buat satu folder khas gambar gua je dalam tu. hehehee *so sweet la zira!

Alkisahnya, boleh dia ugut gua balik bila gua sudah acap kali ugut dia. cis! berani-rani dia ni! hahahaa tapi yang kelakar-nya, semua gambar gua dalam hp dia semua cantik-cantik belaka *ok perasantan! hahahaa tapi yang tak best-nya, bila dia ugut letak gambar freehair gua. Cis bedebah lagi sekali! itu dah melampaui batas dan hak asasi gua la gile! tapi still cantik la zira! wek!! ;p hahahaa

Tapi apa-apa pun gua rasa zira sangat kelakar! cuba la ugut benda yang boleh buat gua betul-betul gerun sikit.hahahaaa Comel je zira ni! gile! ;p



Ok. sebelum gua merepek panjang-panjang sangat lagi baik gua noktah kan aje cerita gua sampai disini saje NOKTAH hee ;)




Notakecikbloggua : OK. ini semua cerita budak-budak Giatmara. Gua memang tak berapa nak ade life. so terimakasih sudi baca cerita gua yang selalu membuhsankan~ hee ;D



Comments

Popular Posts