Assalamualaikum, Kejayaan..


Assalamualaikum,
Hai geng~ 


Alhamdulillah. Ok. maybe ade yang dah tahu pasal gua sambung belajar kan. Semuanya terbongkar lepas cik techik post dekat wall dia! hahaa Mana tidaknya, statement chik buat semua orang terdekat gua tahu..ana, kawan baik darjah 6 gua tahu! cikpin kawan baik sek men gua tahu! efa & wiet pun tahu dari situ! and semua-semua la. tak sempat nak bagi tahu semua orang yang terdekat mahu pun terjauh. semua dari fb chik! baru ingat nak surprised! surprised! hahaa Poyo je gua ni! Sorry ye korang. ;'D

Paling terharu bila chik cakap, dia mimpi gua balik KL. haha terharu terharu~ terharu sangat~ sebab gua, seminggu pun tak sampai lagi dekat sini. terasa diri semakin bermakna. hee and agak terharu jugak bila, apek pun tanya gua bila nak balik?! ok. kalau gua balik pun, gua memang tak kan jumpe lu! itu yang pasti! sebab lu dah kena palang dengan gua hidup-hidup! sebab lu suka pau gua tak tentu hala!. HA.HA.HA.


*saya mengaku, saya budak skema. and gembira untuk jadi skema. :) *

*meja comel saya! wee~ ;D

Pinta aku hanya satu, doakan kejayaan saya ye kawan-kawan. Saya tahu UNITEN bukan tempat yang murah. So i will try my Best. Just tolong doakan saya yang terbaik. InsyaAllah kalau rezeki saya panjang, di sini la saya selama 2 tahun setengah. UNITEN - Kampus Muadzam Shah, Pahang. 


Dekat sini, memang la sebatang kara. Sapa-sapa pun tak kenal. So semuanya kena mula balik. Mula berkawan balik, kenal hati budi semua orang balik. Memang! memang aku paling lemah bila nak kena mulakan semuanya balik, sebab aku tak reti. Sekian. Ah, I really-really miss all of you badly. :"(


Fighting! Fighting! Chaiyok! Chaiyok!! :)
Wish me Luck ya! Muah. hee ;*


Comments

Popular Posts