Aku Bukan Cinderella.



Hari tu, dia call aku. Aku gembira.
Hari ni dia diam membisu. Aku keliru.


Aku tahu,
yang banyak kekurangan itu aku,
yang sikit kelebihan itu juga aku.


Kekurangan aku yang paling teruk, bila mana. Aku selalu lupa...
Yang "Cinderella takkan jadi puteri raja kalau dia pusing balik ambill 'high heels' dia semula." 
-Never Look Back-


Aku pulak, orang yang selalu akan kutip balik 'sandal' aku, bila mana 'sandal' aku tercabut jauh ke belakang. Walaupun 100 meter jauhnya, aku akan tetap berlari untuk kutip semula! Ah. ini memang aku. Orang yang terlalu banyak kurang dari lebih. :")


Senyuman ni tak pernah menipu,
cuma hati yang terkadang keliru. :)


P/s : Bila rasa nak menaip aku taip. Bila terasa over aku delete balik. Ah. aku sudah tidak pedulik ape orang cakap dan ape orang fikir. Setiap baris ayat aku taip tanpa ragu, tanpa pedulik. Ini aku punya blog, aku punya suka. Walau aku mahu tulis kisah dongeng snow white dan 7 orang kerdil sekali pun tetap aku punya suka. Kalau tak suka, sila jangan datang lagi aku pinta. Sekian :)


Comments

Popular Posts